پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۹۵/۷/۱۲ و ۹۵/۷/۱۸ درخصوص اعلام ظرفیت پذیرش رشته‌های تکمیل ظرفیت و ظرفیتهای جدید در برخی از کد رشته‌های آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۵ بدین وسیله ضمن اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی و همچنین اعلام معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته‌های محلهای مصاحبه دار، بورسیه و دارای شرایط خاص در مرحله مذکور، توجه داوطلبان عزیز را به موارد ذیل معطوف می‌دارد:

الف– کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی اعلام گردیده لازم است ابتدا برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانیدانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه و سپس با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ ۹۵/۶/۸ این سازمان درخصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی مندرج در سایت سازمان) در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه آموزشی ذیربط مراجعه نمایند. در صورتی که برنامه‌زمانی مشخصی از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی برای ثبت‌نام اعلام نگردیده باشد، لازم است برای ثبت‌نام در یکی از روزهای چهارشنبه ۹۵/۸/۱۲ ، شنبه ۹۵/۸/۱۵ و یک شنبه ۹۵/۸/۱۶ به دانشگاه و یا موسسه آموزشی ذیربط مراجعه نمایند.
ب– آن دسته از داوطلبانی که متقاضی کد یا کدرشته محلهای تحصیلی مصاحبه دار، بورسیه و یا دارای شرایط خاص از موسسات ذیل این اطلاعیه بوده‌اند و فهرست اسامی آنان در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در ردیف معرفی شدگان چند برابرظرفیت درج گردیده، لازم است برای اطلاع از زمان و محل انجام مصاحبه و سایر مراحل مورد لزوم با توجه به مندرجات این اطلاعیه به ارگان بورسیه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.
یادآوری:
۱- نتایج نهایی کدرشته محلهای تحصیلی از رشته‌های مصاحبه دار، بورسیه و دارای شرایط خاص پس از دریافت نتایج مصاحبه و انجام گزینش نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد.
۲- آن دسته از داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی و هم در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مراحل مصاحبه و سایر موارد مورد لزوم قرار گرفته‌اند «موضوع هر دو بند الف و ب فوق»، لازم است مطابق مفاد هر این بندها در موعد مقرر اقدام نمایند. بدیهی است درصورتی که برای مصاحبه رشته‌های دارای شرایط خاص مراجعه کنند و نهایتاً پذیرش شوند، می‌بایست در رشته قبولی دارای شرایط خاص ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند.
۳- چنانچه داوطلبی با توجه به علاقه‌مندی خود، فقط یک مورد را پیگیری نماید، متعاقباً نمی‌تواند برای مورد دیگر، بعد از مهلت مقرر اقدام نماید.
ج – نام دانشگاهها و موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو در رشته‌های بورسیه و یا دارای شرایط خاص
معرفی شدگان در کدرشته محلهای تحصیلی بورسیه و یا دارای شرای خاص لازم است برای اطلاع از زمان و آدرس محل مصاحبه از روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۸/۱۲ به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مندرج در جدول ذیل مراجعه نمایند.

آدرس پایگاه اطلاع رسانی نام دانشگاهها و موسسات
www.osool.ac.ir دانشکده اصول الدین /غیرانتفاعی
www.qomirib.ac.ir دانشکده صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران واحدقم
www.refah.ac.ir دانشکده غیرانتفاعی رفاه -تهران /ویژه خواهران
برای رشته‌های این دانشگاه اسامی چند برابر ظرفیت در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام نشده است. زمان برگزاری مصاحبه و سایر موارد به طریق مقتضی توسط دانشگاه مذکور به اطلاع داوطلبان ذینفع خواهد رسید. دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی
http://amiralmoemenin.ac.ir دانشگاه امیرالمومنین (ع) – اهواز/غیرانتفاعی
www.ihu.ac.ir دانشگاه جامع امام حسین (ع) تهران
www.shahed.ac.ir دانشگاه شاهد-تهران
www.mut.ac.ir دانشگاه صنعتی مالک اشتر
www.atu.ac.ir دانشگاه علامه طباطبایی -تهران
www.ekh.aja.ir دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر
www.mazaheb.ac.ir دانشگاه غیرانتفاعی مذاهب اسلامی
www.um.ac.ir دانشگاه فردوسی مشهد
www.qhu.ac.ir دانشگاه قران وحدیث -قم /غیرانتفاعی
www.icqt.ac.ir دانشگاه معارف قران وعترت (ع) -اصفهان /غیرانتفاعی
www.tabriziau.ac.ir دانشگاه هنراسلامی تبریز
www.imi.ir سازمان مدیریت صنعتی غیرانتفاعی
http://ita.isoa.ir موسسه غیرانتفاعی هنر و اندیشه اسلامی – قم

د – برگزاری مصاحبه در کد رشته‌ امتحانی ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری)
دانشگاه فردوسی مشهد
آن دسته از داوطلبانی که در کدرشته محلهای ۱۶۵۶۷ یا ۱۶۵۶۹ از کدرشته امتحانی ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری) معرفی شده اند لازم است برای انجام مراحل مصاحبه از روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۸/۱۲ به سایت اینترنتی دانشگاه به نشانی: www.um.ac.ir مراجعه نمایند.
تذکرات مهم:
۱- باتوجه به اینکهدر کد رشته امتحانی ۱۱۵۲ (مجوعه مدرسی الهیات و معارف اسلامی) فرد واجد شرایط وجود نداشته است، لذا مشخصات هیچ فردی به عنوان پذیرفته‌شده در کد رشته محلهای تحصیلی رشته‌ امتحانی مذکور اعلام نگردیدده است.
۲- ظرفیت پذیرش دانشجو در کدرشته محل ۲۶۶۰۴ از کدرشته‌ امتحانی ۱۲۵۱ دانشگاه محقق اردبیلی – اردبیل بر اساس درخواست دانشگاه مذکور برای مرحله تکمیل ظرفیت حذف گردیده ‌است.
۳- پذیرفته شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، لازم نیست از محل قبولی قبلی انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت‌نامی افراد مذکور از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌گردد. ضمناً لازم به ذکر است قبولی قبلی آن دسته داوطلبانی که اسامی آنان در این اطلاعیه نیز به عنوان پذیرفته شده درج شده، لغو می‌گردد.
۴- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در سایت اینترنتی این سازمان درج گردیده، حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه نیز، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۶ را ندارند.
۵- عدم مراجعه در تاریخهای مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌گردد.
ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را حداکثر تا تاریخ ۹۵/۸/۲۰ با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی:www.sanjesh.org در میان گذاشته و یا با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ تماس حاصل نمایند. بدیهی است به تقاضاهایی که بعد از این تاریخ واصل گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.