پیرو انتشار اطلاعیه این سازمان در هفته نامه خبری و اطلاع رسانی پیک سنجش مورخ ۹۵/۷/۱۲ و ۹۵/۷/۱۸ و هم چنین پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان ضمن اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی بورسیه و یا شرایط خاص مرحله تکمیل ظرفیت و یا ظرفیتهای جدید آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۵، بدین وسیله برنامه زمانی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان نهایی (سری دوم) را برای ثبت‌نام در موسسه آموزش عالی ذیربط وهم چنین ضوابط مربوط را به شرح ذیل اعلام می‌نماید:

– آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنان به همراه این اطلاعیه به عنوان پذیرفته شده نهایی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان درج گردیده، لازم است ابتدا برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه و سپس با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ ۹۵/۶/۸ این سازمان درخصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی مندرج در سایت سازمان) در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه آموزشی ذیربط مراجعه نمایند. در صورتی که برنامه‌زمانی مشخصی از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی برای ثبت‌نام اعلام نگردیده باشد، لازم است برای ثبت‌نام در رشته قبولی اعلام شده در یکی از روزهای شنبه و یا یکشنبه مورخ ۹۵/۹/۲۰ و یا ۱۳۹۵/۹/۲۱ به موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.

تذکرات مهم:
۱- پذیرفته شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، لازم نیست از محل قبولی قبلی انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت‌نامی افراد مذکور از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌گردد. ضمناً لازم به ذکر است قبولی قبلی آن دسته داوطلبانی که اسامی آنان در این اطلاعیه نیز به عنوان پذیرفته شده درج گردیده است، لغو می‌باشد.
۲- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان درج گردیده، حتی در صورت عدم ثبت‌نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه نیز، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۶ را ندارند.
۳- کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند و عدم مراجعه در تاریخهای مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌گردد.
ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org در میان گذاشته و یا با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

برای مشاهده اسامی اینجا را کلیک کنید