ارتباط با دبیرخانه کنفرانس

تلفن دبیرخانه: ۰۹۰۳۲۷۳۰۵۴۲
آدرس پستی دبیرخانه: گیلان-رشت-خیابان معلم-ساختمان گل مریم-طبقه سوم-واحد هفت
ایمیل: [email protected]
وبسایت: پایگاه رسمی کنفرانس
دومین کنفرانس بین المللی مطالعات اجتماعی فرهنگی و پژوهش دینی

دومین کنفرانس بین المللی مطالعات اجتماعی فرهنگی و پژوهش دینی در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ توسط دانشگاه امام صادق (ع) پردیس خواهران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر رشت برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

برگزاری نشست ها و همایش های دانش محور، ضمن ایجاد بستری جهت اطلاع پژوهشگران و نخبگان از جدیدترین یافته های علمی سبب اغنای روحیه جستجوگری، اعتلای فرهنگ پژوهش، شناسایی معضلات و تنگناها و ارائه راه حل به منظور رفع آنها می شود که این امر در نهایت منجر به برنامه ریزی های بهتر برای توسعه علمی و فرهنگی کشورمان خواهد گردید. جهت دستیابی به اهداف مذکور، «دانشگاه امام صادق (ع) پردیس خواهران و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان گیلان» در نظر دارند با مشارکت و حمایت دانشگاه ها، سازمان ها و نهادهای علمی و تحقیقاتی کشور، «دومین کنفرانس بین المللی مطالعات اجتماعی فرهنگی و پژوهش دینی» را پس از برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره آن، در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ در شهر رشت برگزار نمایند. در این راستا، کمیته راهبردی کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران، متخصصان و دانشجویان گرامی دعوت به عمل می آورد تا ضمن ارائه جدیدترین مقالات و دستاوردهای پژوهشی خود، در این رویداد بزرگ علمی مشارکت فعال داشته باشند.

محورهای کنفرانس:

پژوهش های دینی:
پژوهش های دینی در حوزه های معارف اسلامی، تبلیغات و ارتباطات دینی، اخلاق و عرفان، فقه، فلسفه، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، حقوق، تاریخ، جغرافیا- حکمت اسلامی- کلام اسلامی- علوم قرانی و حدیث- مطالعات قرآنی- اخلاق اسلامی- الهیات- ادیان و مذاهب و عرفان- سبک زندگی اسلامی- جامعه شناسی دینی- سایر مباحث مرتبط.

علوم اجتماعی:
پژوهشگری اجتماعی- برنامه ریزی اجتماعی- تعاون و رفاه اجتماعی- ارتباطات اجتماعی- مددکاری اجتماعی مطالعات زنان- مطالعات خانواده- علوم سیاسی- مطالعات منطقه ای- روابط بین الملل- جامعه شناسی- سبک زندگی- تاریخ- حقوق- علوم تربیتی و روانشناسی- مدیریت و برنامه ریزی آموزشی- مشاوره و راهنمایی – اطلاعات و دانش شناسی- آموزش- ارتباطات- زبان شناسی- زبان و ادبیات فارسی و عربی- سایر مباحث مرتبط.

علوم رفتاری:
رفتار در علوم انسانی و علوم اجتماعی – رفتار در علوم تربیتی و روانشناسی – رفتار در علم مدیریت و اقتصاد – رفتارهای فردی، گروهی و سازمانی – رفتار زیست محیطی – رفتار در قرآن و سیره ائمه اطهار – سایر مباحث مرتبط.

مدیریت:
مدیریت منابع انسانی – مدیریت رفتار سازمانی – مدیریت دانش – سرمایه فکری – خلاقیت و نوآوری – اخلاق و تجارت: مسئولیت اجتماعی شرکت – تجارت الکترونیک – بازاریابی – تحقیقات بازاریابی – مدیریت استراتژیک – برند – تبلیغات و روابط عمومی – مباحث نوین در کارآفرینی – کارآفرینی: اقتصاد و مدیریت – کارآفرینی: نوآوری، خلاقیت – کارآفرینی و فرهنگ – کارآفرینی فردی و سازمانی – کارآفرینی و دانشگاه – مباحث نوین در حوزه اشتغال – بازاریابی خدمات مالی – سیاستهای پولی و ارزی – توسعه مدیریت پولی و بانکی – توسعه نظام تامین مالی در ایران – سیاست های مالی و مالیاتی ایران – سایر مباحث مرتبط.

مطالعات فرهنگی:
مباحث نوین در حوزه فرهنگ- مدیریت و توسعه فرهنگی- فرهنگ و توسعه اقتصادی- فرهنگ و توسعه کشور- فرهنگ و کارآفرینی- صنایع فرهنگی و توسعه پایدار- نقش فرهنگ بومی در پیشرفت و عدالت- فرهنگ ایرانی اسلامی و قومیت- نظریه های فرهنگی- فرهنگ سازمانی- پیوست نگاری فرهنگی در نظامهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی- ارتباطات- هنر- سایر مباحث مربط.

فرهنگ و آموزه های غدیر:
غدیر و تمدن اسلامی- غدیر و آینده جهان اسلام- غدیر و وحدت امت اسلامی- جایگاه غدیر در منظومه فکری و اعتقادی اسلام- تبیین نگرشهای اخلاقی پیام غدیر- نسبت غدیر با رسالت انبیاء- چالشهای مفهومی و مصداقی در مضامین خطبه غدیر- غدیر و الگوهای رفتاری اهل بیت(ع)- فرهنگ غدیر و بررسی سبک زندگی مقام معظم رهبری- غدیر و الگوی مدیریت اسلامی- غدیر و الگوهای سبک زندگی اسلامی- غدیر و احیای حقوق اسلامی- سایر مباحث مرتبط.