ارتباط با دبیرخانه کنفرانس

تلفن دبیرخانه: ۰۹۳۰۷۰۶۴۸۳۰
فکس دبیرخانه: ۰۲۱۴۳۸۵۶۲۰۲
ایمیل: [email protected]
وبسایت: پایگاه رسمی کنفرانس
اولین کنفرانس ملی یافته های نوین پژوهشی علوم ورزشی در حوزه سلامت، پیشگیری، قهرمانی و گردشگری

The first National Conference of Sports Science Research New findings in the field of health, prevention, heroes and Tourism

اولین کنفرانس ملی یافته های نوین پژوهشی علوم ورزشی در حوزه سلامت، پیشگیری، قهرمانی و گردشگری در تاریخ ۱۰ اردبهشت ۱۳۹۶ توسط مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان و تحت حمایت سیویلیکا در شهر اهواز برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

بسیار مفتخریم به اطلاع برسانیم که موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان میزبان کنفرانس ملی یافته های نوین پژوهشی علوم ورزشی در حوزه سلامت، پیشگیری، قهرمانی و گردشگری در اردیبهشت ماه دلپذیر شهر اهواز ( درتاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ) می باشد.
هدف این کنفرانس، ایجاد یک محفل علمی برجسته و محیطی جهت تبادل نظر علمی و فنی و ارائه آخرین یافته های علمی و پژوهشی توسط دانشگاهیان و سازمانها در همه زمینه های علوم ورزشی و تربیت بدنی می باشد. کمیته علمی کنفرانس از کلیه صاحب نظران، متخصصان و علاقمندان در رشته های مختلف علوم ورزشی و تربیت بدنی دعوت می نماید مقالات خود را که حاوی آخرین یافته های علمی- فنی می باشد، چه در زمینه های تنوری و چه کاربردهای عملی آنها به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند. کمیته برگزار کننده درصدد است با برگزاری نشست های علمی- تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری میزگردهای علمی و نمایشگاه، علاقمندان را با آخرین دستاوردهای دانش فنی و چالش های مرتبط با زمینه های مختلف علوم ورزشی و تربیت بدنی آشنا سازد.

محورهای کنفرانس: