سمینار اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم

تاریخ شروع: شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵
تاریخ پایان: شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵
مکان: یزد – سالن همایش های اتاق بازرگانی
گروه بندی: بانکداری و مالی
[کنفرانس،همایش، سمینار ]
برگزار کننده: گروه شرکت های آرک
تلفن تماس با دبیرخانه: ۲۵۹۲۴
نمابر: ۲۲۰۲۷۵۳۴
آدرس سایت: ۸۴٫۲۴۱٫۳۸٫۹۶:۸۰۰۱/_۱۰mehr.aspx
آدرس ایمیل: [email protected]
موضوعات:
تشریح جزئیات اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم
شامل مباحث مالیاتی تجدید ارزیابی دارایی ها، حسابرسی مالیاتی، رسیدگی به تراکنش های بانکی مشکوک، مالیات املاک و مستغلات، معافیت های مالیاتی، مالیات اشخاص خارجی، طرح جامع مالیاتی و جرم مالیاتی.
برگزاری کارگاه پرسش و پاسخ در خصوص اطلاحیه قانون مالیات های مستقیم
به منظور پاسخگویی به پرسش ها و ابهامات مرتبط با اجرای اصلاحیه قانون مالیاتهای مستقیم با حضور مدیر کل امور مالیاتی استان و معاون مالیاتی استان.
برگزاری کارگاه پرسش و پاسخ در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
به منظور پاسخگویی به پرسش ها و ابهامات مرتبط با قوانین مالیات بر ارزش افزوده، با حضور معاون ارزش افزوده اداره کل امور مالیاتی استان
بررسی اثرات اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم روی صنعت
توضیحات تکمیلی: آشنایی با قوانین کشور علی الخصوص قانون مالیات ها می تواند اثرات مثبتی در ذخیره منابع شرکت داشته باشد و از بروز اثرات منفی در پرداخت مبالغ خارج از تعهدات قانونی هر شرکت جلوگیری نماید. با توجه به اجرای قانون اصلاح مالیات‌های مستقیم از ابتدای سال ۹۵ ، یاس سیستم یکی از زیر مجموعه های وابسته به گروه شرکت های آرک بر اساس رسالت حرفه ای خود، سلسله سمینارهای تخصصی با عنوان "اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم" را در استان های مختلف کشور برنامه ریزی نموده است . هدف از اجرای این سمینارها آشنایی هر چه بیشتر حسابداران، حسابرسان، مدیران و معاونان مالی و مدیران ارشد شرکت ها در خصوص بندهای اصلاحی و رفع ابهامات و سوالات اساسی بوجود آمده در این زمینه است.
نام مسئول یا دبیر همایش: خانم فروزنده
امکان ارسال مقاله: خیر