سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال
Digital Marketing Seminar
تاریخ شروع: سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵
تاریخ پایان: سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵
مکان: تهران – دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
گروه بندی: بازاریابی و فروش
[کنفرانس،همایش، سمینار ]
برگزار کننده: آکادمی بازاریابی – انجمن بین المللی مدیران ایرانی – دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
تلفن تماس با دبیرخانه: ۸۸۲۲۰۵۳۷ – ۸۸۲۲۹۹۰۱ – ۸۸۲۲۰۷۱۹
نمابر: ۸۹۷۷۳۰۰۲
آدرس سایت: www.MarketingAcademy.ir
آدرس ایمیل: [email protected]
موضوعات:
– تغییرات راهبردی بازاریابی در عصر دیجیتال
– تشریح جنبه کاربرد مدل McKensey در تصمیم‌گیری مشتری در فضای دیجیتال
– ابزار تحلیلی خارق‌العاده گوگل برای بازاریابی: نگاهی بر ZMOT مدل گوگل در تحلیل رفتار مشتریان
– مرور کانال‌های بازرایابی دیجیتال و مشخصات اختصاصی آنها
– تبیین تفاوت‌ها در Social Media Marketing و Search Engine Marketing
– ملاحظات برنامه‌ریزی کانال‌های دیجیتال
– اصول تدوین برنامه بازاریابی دیجیتال
– ارایه چارچوب برنامه ریزی یکپارچه بازاریابی دیجیتال
– بررسی برخی تجارب موفق
– برسی روند رشد استراتژی بازاریابی دیجیتالی در ۱۰ سال اخیر در غرب
– پیشبینی تحولات بازار ایران در حوزه بازاریابی دیجیتالی و تجارت الکترونیک
– استراتژی omni Chanel marketing, و یکپارچه سازی تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی
-رشد و پیشرفت پلتفرم های ابری بازاریابی در ۱۰ سال اخیر و قدرت امروزه آنها
-اهمیت بازاریابی برای کسب و کار و برندینگ بهتر
-اهمیت بازاریابی دیجیتالی برای موفقیت در تجارت الکترونیک
توضیحات تکمیلی: بازاریابی دیجیتالی در ۲۰ سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و به ویژه در غرب در طول ۱۰ سال گذشته پیشرفت بسیاری کرده است. بازارهای در حال ظهور همراه با پیشرفت های غرب در صنایع بسیاری چون تجارت الکترونیک قدم برداشته‌اند. تجارت الکترونیک سالیانه در حدود ۱۵ درصد افزایش فروش جهانی داشته است و انتظار می رود که این روند ادامه یابد. بر اساس این مهم بر آنیم تا با همکاری بزرگان حوزه بازاریابی دیجیتال و همچنین دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و انجمن بین المللی مدیران ایرانی سلسله سمینارهای تخصصی را با نگاه کاملا کاربردی و بررسی مطالعات موردی برگزار نماییم.


نام مسئول یا دبیر همایش: آقای مهرداد شرافت
امکان ارسال مقاله: خیر