دومین دوره‌ی کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها
۲nd National Conference on Computer Games; Challenges and Opportunities
تاریخ شروع: چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
تاریخ پایان: جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
مکان: اصفهان – دانشگاه اصفهان
گروه بندی: فناوری اطلاعات،ارتباطات و مخابرات
[کنفرانس،همایش، سمینار ]
برگزار کننده: دانشگاه اصفهان – بنیاد ملی بازی های رایانه ای
تلفن تماس با دبیرخانه: ۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۷
نمابر: ۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۷
آدرس سایت: Cgco2017.ui.ac.ir/fa/
آدرس ایمیل: [email protected]
موضوعات:
• تحلیل روانشناختی بازی‌های رایانه‌ای
• تحلیل جامعه‌شناختی بازی‌های رایانه‌ای
• مدل‌سازی احساس و هیجان در بازی‌های رایانه‌ای
• فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
• رویکردهای هوش مصنوعی در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
• نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
• بازی‌های رایانه‌ای و قدرت نرم
• بازی‌های رایانه‌ای و پدافند غیرعامل
• شیوه‌های جذب مخاطب و بازاریابی در حوزه‌ی باز‌ی‌های رایانه‌ای
• نقش صنعت بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
• مدل‌سازی فرایند توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
• مدل کسب و کار در توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای
• تحلیل زیبایی‌شناختی و تکنیکی بازی‌های رایانه‌ای
• اصول هنری طراحی بازی‌های رایانه‌ای
• بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی
• بازی‌های رایانه‌ای و ملاحظات حقوقی
• رویکرد فلسفی بازی‌های رایانه‌ای
• بازی‌های جدّی (Serious Games)
• بازی‌نمایی (Gamification)
• بررسی نقش بازی‌های رایانه‌ای و ارائه‌ی ایده‌های جدید در حوزه‌های:
• خانواده
• درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی
• فرهنگ، تاریخ و ادبیات
• آموزش و یادگیری
• تبلیغات
• هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی
• فقه و اخلاق
• توسعه‌ی صنعت گردشگری
• درمان اختلالات جسمی
• توانبخشی شناختی
• ترویج ارزش‌های دفاع مقدس
• ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی
• و کلیه‌ی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و اجتماعی بازی‌های رایانه‌ای"
توضیحات تکمیلی:
نام مسئول یا دبیر همایش: دکتر جواد راستی
امکان ارسال مقاله: بلی