کیفیت خدمات در گردشگری و مهمان نوازی تجربه میراث ایرانی

کیفیت خدمات در گردشگری و مهمان نوازی تجربه میراث ایرانی
تاریخ شروع: شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵
تاریخ پایان: يكشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵
مکان: اصفهان – هتل عباسی
گروه بندی: گردشگری
[کنفرانس،همایش، سمینار ]
برگزار کننده: شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان
تلفن تماس با دبیرخانه: ۳۲۲۳۳۵۱۸ – ۰۳۱ – ۰۹۱۳۴۰۴۹۰۵۰
نمابر:
آدرس سایت: isfahan4tourism.com
آدرس ایمیل: info@isfahan4tourism.com
موضوعات:
کیفیت خدمات در گردشگری و مهمان نوازی-
آموزش منابع انسانی در جهت کیفیت خدمات-
مدل های مدیریت کیفیت جامع-
عوامل تعیین کننده و نتایج کیفیت خدمات-
شیوه های برتر و روشهای نوین تضمین کیفیت-
کیفیت خدمات و تجربه گردشگر-
کیفیت خدمات و بازارهای خاص گردشگری-
سیاستگذاری، تدوین، اجرا و تضمین کیفیت—- استراتژیک
قیمت گذاری خدمات و مدیریت درآمد-
معیارهای کلیدی در سیستمهای رتبه بندی– هتل/ گردشگری و جوائز مدیریت کیفیت
توضیحات تکمیلی:
کیفیت خدمات در گردشگری و مهمان نوازی: تجربه میراث ایرانی

همایش کیفیت خدمات در ۲۷-۲۶ تیرماه ۹۵ در اصفهان مهد میراث فرهنگی ایران برگزار خواهد شد.
در این گردهمایی با حضور فعالان حوزه گردشگری، موضوعات مرتبط با کیفیت خدمات در صنعت گردشگری و مهمان نوازی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این برنامه با هدف بهبود تجربه گردشگر و همچنین ارتقا ادراک و ارتباطات ملی و بین المللی، همکاری میان رشته ها و حرفه های مختلف را تقویت می سازد. این برنامه شامل سخنرانی متخصصان برجسته بین المللی، میزگرد و کارگاه، ارائه انفرادی و تقدیر از مقالات برگزیده می باشد. از نویسندگان ۲۰ مقاله برتری که در این همایش ارائه می گردد دعوت به عمل خواهد آمد که مقاله خود را در قالب یک کتاب به چاپ برسانند ( جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد ). پس از اتمام همایش، تور دو روزه ای جهت بازدید از بهترین آثار دیدنی اصفهان برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد. هتل عباسی که نمونه " هتل ایرانی" است، محل برگزاری این همایش است.
نام مسئول یا دبیر همایش: دکتر جعفرجعفری (دبیر علمی) و دکتر زاهد شفیعی (دبیر اجرایی)
امکان ارسال مقاله: بلی