سمینار مهندسی فروش
تاریخ شروع: پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395
تاریخ پایان: پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395
مکان: تهران – باشگاه ونک
گروه بندی: بازاریابی و فروش
[کنفرانس،همایش، سمینار ]
برگزار کننده:
تلفن تماس با دبیرخانه: 88735952 – 88527793 – 09197048025
نمابر:
آدرس سایت: Nikanba.ir
آدرس ایمیل:
موضوعات:
CRM و عوامل انگیزشی برای مشتری
نقش برند سازمانی در افزایش فروش و رضایت مشتریان
راهکارهای افزایش فروش
فنون مذاکرات تجاری
انرژی برند
توضیحات تکمیلی: فروش مهم ترین دغدغه ی هر سازمان یا شرکت است . شرکت ها جهت افزایش فروش خود و در راستای آن رضایتمندی مشتریان ، اقداماتی از جمله هزینه های بسیار در زمینه ی تبلیغات انجام می دهند . گاهاً در تبلیغات و روند ارتباط با مشتری نیز خطاهایی رخ می دهد که خساراتی به شرکت وارد می کند . امروزه فروش کالا و خدمات با کیفیت مطلوب ، مشتری مداری و وفادارسازی آنها ، افزایش اعتبار و برند شرکت جزو موارد مهم هر سازمان به شمار می آیند و شرکت ها ، در بازار پررقابت کسب وکار ، ملزم رعایت نکاتی هستند که به بقای شرکت آنها وابسته است . شرکت ها و ارگان هایی که کیفیت –CRM– برند و موارد این چنین را رعایت نمی کنند به تدریج از بین رفته و می بایست از عرصه ی رقابت حذف شوند . متخصصان حوزه ی بازاریابی و تبلیغات ، فروش را یک روند می دانند که عواملی چون برند – کیفیت – تبلیغات –CRM و ارتباطات در آن موثر بوده و پیکره ی این روند را تشکیل می دهند . امروزه برنامه ریزی جهت فروش و افزایش بازدهی تبلیغات ، فرایند مهم و نیازمند دانش و تجربه است . صاحب نظران حوزه ی مدیریت ، برنامه ریزی روند فروش را به فعالیت های حساب شده و در واقع مهندسی شباهت داده اند و گاهاً آن را با عنوان مهندسی فروش معرفی می کنند .از این رو و با توجه به نیاز افراد و شرکت ها ، سمینار مهندسی فروش معرفی می گردد تا با کمک آن بتوان بخشی از چالش های شرکت های خصوصی را برطرف کرد .


نام مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: خیر