توضیحات
پرسشنامه کیفیت خدمات در بیمارستان
برای سنجش کیفیت خدمات در بیمارستان از مدل تامز استفاده می شود.این پرسشنامه دارای ((۴۹)) گویه می باشد.این پرسشنامه به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.
ابعاد و امتیازدهی برای پرسشنامه کیفیت خدمات در بیمارستان تامز :
برای گزینه های بسیار زیاد ۵ امتیاز ، برای گزینه های زیاد ۴ ، برای گزینه های متوسط ۳، برای گزینه های کم ۲ امتیاز و برای گزینه های بسیار کم ۱ امتیاز در نظر بگیرید .
امتیازات خود را برای هر یک از ابعاد پرسشنامه با توجه به موارد زیر محاسبه کنید :
- امور ناملموس : موارد ۱تا ۱۰
- رابطه مبتنی بر احترام متقابل : موارد ۱۱ تا ۲۸
- درک بیماری : موارد ۲۹ تا ۳۳
- نیازهای مذهبی: مورد ۳۴
- محسوس ها : موارد ۳۵ تا ۴۰
- محیط فیزیکی : موارد ۴۱ تا ۴۹
تفسیر نتایج :
مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید:………………………………………..
- امتیاز ۲۴۵ – ۱۶۰ : نشان دهنده کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط بیمارستان می باشد.
- امتیاز ۱۶۰ – ۱۰۰ : نشان می دهد که کیفیت خدمات ارائه شده توسط بیمارستان تا حدودی بالا است.
- امتیاز زیر ۱۰۰ : نشان دهنده کیفیت پایین خدمات ارائه شده توسط بیمارستان می باشد
روایی و پایایی : دارد
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.