توضیحات
پرسشنامه بررسی گرایش به بازار
برای سنجش بررسی گرایش به بازار از مدل لادو و همکاران استفاده می شود.این پرسشنامه دارای ((۳۶)) گویه می باشد.این پرسشنامه به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.
ابعاد و امتیازدهی برای
پرسشنامه بررسی گرایش به بازار لادو
طیف ۵تایی لیکرت : برای هر گزینه کاملاً موافقم ۵، موافقم ۴، نه موافقم نه مخالفم ۳، مخالفم ۲ و کاملاً مخالفم ۱ امتیاز در نظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را برای هر یک از ابعاد پرسشنامه با توجه به موارد زیر محاسبه کنید:
- تحلیل مشتریی نهایی: موارد ۱ تا ۶؛
- تحلیل توزیع کننده: موارد ۷ تا ۱۱؛
- تحلیل رقباء: موارد ۱۲ تا ۱۵؛
- تحلیل محیط: مورد ۱۶؛
- هماهنگی بین وظیفه ای: موارد ۱۷ تا ۲۱؛
- اقدامات استراتژیک در زمینه مشتری نهایی: موارد ۲۲ تا ۲۷؛
- اقدانات استراتژیک در زمینه توزیع کنندگان: موارد ۲۸ تا ۳۲؛
- اقدامات استراتژیک در زمینه رقباء: موارد ۳۳ تا ۳۴؛
- اقدانات استراتژیک در زمینه محیط کلان: موارد ۳۵ و ۳۶٫
تفسیر نتایج:
مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید: ……………………..
- امتیاز ۱۸۰- ۱۲۵: نشان میدهد که سازمان به بازار توجه میکند و اقدامات مناسبی را برای حفظ سهم خود در بازار انجام میدهد.
- امتیاز ۱۲۵- ۶۵: نشان میدهد که سازمان تا حدودی به بازار توجه میکند و در راستای حفظ سهم خود در بازار فعالیت میکند.
- امتیاز زیر ۶۵: نشان میدهد که سازمان توجه زیادی به بازار و حفظ سهم خود در بازار ندارند.
روایی و پایایی : دارد
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.