توضیحات
پرسشنامه نگرش مشتریان نسبت به عملکرد سازمان کنگ کائو
برای سنجش نگرش مشتریان نسبت به عملکرد سازمان از مدل کنگ کاءو استفاده می شود.این پرسشنامه دارای ((۲۹)) گویه می باشد.این پرسشنامه به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.
ابعاد ، امتیازدهی و تفسیر نتایج پرسشنامه نگرش مشتریان نسبت به عملکرد سازمان:
- برای هر گزینه کاملاً موافقم ۱، موافقم ۲، نه موافقم نه مخالفم ۳، مخالفم ۴ و کاملاً مخالفم ۵ امتیاز در نظر بگیرید.
- امتیاز موارد ۱۹ تا ۲۹ را معکوس کنید. یعنی برای هر گزینه کاملاً موافقم ۵، موافقم ۴، نه موافقم نه مخالفم ۳، مخالفم ۲ و کاملاً مخالفم ۱ امتیاز در نظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را برای هر یک از ابعاد پرسشنامه با توجه به موارد زیر محاسبه کنید:
- عدالت رویه ای:موارد ۱ تا ۱۱؛
- توضیح و تلاش: موارد ۱۲ تا ۱۸؛
- همدردی و رفتار مؤدبانه: موارد ۱۹ تا ۲۵؛
- عدالت توزیعی: موارد ۲۶ تا ۲۹٫
تفسیر نتایج:
مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید: ……………
- امتیاز ۱۴۵- ۱۰۰: نشان دهنده نگرش مثبت مشتریان و رضایت آنها از عملکرد سازمان میباشد.
- امتیاز ۱۰۰- ۶۰: نشان میدهد که نگرش مشتریان نسبت به عملکرد سازمان تا حدودی مثبت است.
- امتیاز زیر ۶۰: نشان میدهد که مشتریان از عملکرد سازمان رضایت ندارند و نگرش آنها نسبت به خدمات ارائه شده مثبت نمیباشد.
پایایی و روایی : دارد
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.