• Rss
  • Instagram
  • Mail
  • Facebook
دفتر مرکزی : 05136621989
  • 0سبد خرید فروشگاه
ارشد سرا ( دانلود رایگان )
  • خانه
  • آموزش
    • کنکور
      • پاسخنامه و سوالات آزمون دکتری
      • تستهای تالیفی
    • مقاله نویسی
      • روش تحقیق
      • مدیریت
    • مقالات فارسی
      • موضوعات مدیریت بازرگانی
  • اخبار
    • اخبار همایش ها
    • اخبار کارشناسی ارشد
    • اخبار دکتری
  • پنل کاربری
  • راهنما
    • راهنمای دانلود
    • قوانین و مقررات
  • مرکز دانلود
    • قرارداد ها
    • طرح توجیهی
  • تماس با ما
  • جستجو
  • منو منو
پرسشنامه استاندارد ارشد سرا
  • سئوالات و پاسخنامه آزمون دکتری
  • نمونه قرارداد
  • مجموعه موضوعات مدیریتی
  • پاورپوینت

پرسشنامه نگرش مشتریان نسبت به عملکرد سازمان

0تومان

فایل ورد و pdf همراه با فایل ویدیویی کوتاه آموزش ورود اطلاعات به spss

دسته: پرسشنامه برچسب: پرسشنامه, ﻋﻤﻠﮑﺮد, مدیریت, مشتریان
  • توضیحات
  • نظرات (0)

توضیحات

پرسشنامه نگرش مشتریان نسبت به عملکرد سازمان  کنگ کائو

 برای سنجش نگرش مشتریان نسبت به عملکرد سازمان از مدل کنگ کاءو استفاده می شود.این پرسشنامه دارای ((۲۹))  گویه می باشد.این پرسشنامه به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.

ابعاد ، امتیازدهی و تفسیر نتایج پرسشنامه نگرش مشتریان نسبت به عملکرد سازمان:

  • برای هر گزینه کاملاً موافقم ۱، موافقم ۲، نه موافقم نه مخالفم ۳، مخالفم ۴ و کاملاً مخالفم ۵ امتیاز در نظر بگیرید.
  • امتیاز موارد ۱۹ تا ۲۹ را معکوس کنید. یعنی برای هر گزینه کاملاً موافقم ۵، موافقم ۴، نه موافقم نه مخالفم ۳، مخالفم ۲ و کاملاً مخالفم ۱ امتیاز در نظر بگیرید.

مجموع امتیازات خود را برای هر یک از ابعاد پرسشنامه با توجه به موارد زیر محاسبه کنید:

  • عدالت رویه ای:موارد ۱ تا ۱۱؛
  • توضیح و تلاش: موارد ۱۲ تا ۱۸؛
  • همدردی و رفتار مؤدبانه: موارد ۱۹ تا ۲۵؛
  • عدالت توزیعی: موارد ۲۶ تا ۲۹٫

تفسیر نتایج:

مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید: ……………

  • امتیاز ۱۴۵- ۱۰۰: نشان دهنده نگرش مثبت مشتریان و رضایت آنها از عملکرد سازمان می­باشد.
  • امتیاز ۱۰۰- ۶۰: نشان می­دهد که نگرش مشتریان نسبت به عملکرد سازمان تا حدودی مثبت است.
  • امتیاز زیر ۶۰: نشان می­دهد که مشتریان از عملکرد سازمان رضایت ندارند و نگرش آنها نسبت به خدمات ارائه شده مثبت نمی­باشد.

پایایی و روایی : دارد

منبع : دارد

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پرسشنامه نگرش مشتریان نسبت به عملکرد سازمان” لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه

  • پرسشنامه استاندارد ارشد سرا

    پرسشنامه تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند تای

    0تومان
  • پرسشنامه استاندارد ارشد سرا

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد آموزشی EFQM

    0تومان
  • پرسشنامه استاندارد ارشد سرا

    پرسشنامه تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی نوه

    0تومان
  • پرسشنامه استاندارد ارشد سرا

    پرسشنامه ارزیابی اثر بخشی عملکرد گروه سنیور

    0تومان

درباره ی ما

سایت ارشد سرا مفتخر است که جهت پیش برد پژوهش و دانش مقالات و آموزشهای خود را در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهد. برخی فایلها توسط تیم ارشد سرا با مشورت اساتید محترم دانشگاههای کشور آماده و ویرایش شده تا بتوانیم بهترینها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ساماندهی

logo-samandehi

دفتر مرکزی

مشهد - شهرک غرب ( قاسم آباد ) - خیابان امامیه - امامیه 30/3 - پلاک 26
تلفن :05136621989
همراه :09216047877

مجوز

حق کپی محفوظ است - گروه طراحی وب آی آر سامانه
پرسشنامه مهارت های بین شخصی نیو استورم و دیویس... پرسشنامه استاندارد ارشد سرا پرسشنامه استاندارد ارشد سرا پرسشنامه نگرش نسبت به پول دیمیتریادس و ماروداس...
رفتن به بالا