توضیحات
پرسشنامه فعالیت های بازاریابی
برای سنجش فعالیت های بازاریابی از مدل ماوندو استفاده می شود.این پرسشنامه دارای ((۴۹)) گویه می باشد.این پرسشنامه به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.
هدف:
ارزیابی میزان توجه سازمان به فعالیت های بازاریابی
ابعاد و امتیازدهی برای پرسشنامه فعالیت های بازاریابی ماوندو:
برای هر گزینه بسیار زیاد ۵، زیاد ۴، متوسط ۳، کم ۲ و بسیار کم ۱ امتیاز در نظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را برای هر یک از ابعاد پرسشنامه با توجه به موارد زیر محاسبه کنید:
- گرایش به مشتری: موارد ۱ تا ۷؛
- گرایش رقیب: موارد ۸ تا ۱۱؛
- هماهنگی بین بخشی: موارد ۱۲ تا ۱۷؛
- گرایش به بازار: موارد ۱۸ تا ۲۰؛
- قابلیت برنامه ریزی: موارد ۲۱ تا ۳۰؛
- استراتژی تفکیک: موارد ۳۱ تا ۳۵؛
- استراتژی هزینه پایین: موارد ۳۶ تا ۴۰؛
- تکنولوژی تولید: موارد ۴۱ تا ۴۴؛
- مقیاس های عملکرد: موارد ۴۵ تا ۴۹٫
تفسیر نتایج:
مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید: …………………
- امتیاز ۲۴۵- ۱۶۵: نشان میدهد که سازمان به فعالیت ها مربوط به بازاریابی توجه زیادی میکند.
- امتیاز ۱۶۵- ۸۵: نشان میدهد که سازمان تا حدودی به فعالیت های بازاریابی توجه میکند.
- امتیاز زیر ۸۵: نشان میدهد که سازمان به فعالیت های بازاریابی توجه زیادی ندارد.
روایی و پایایی : دارد
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.