• Rss
  • Instagram
  • Mail
  • Facebook
دفتر مرکزی : 05136621989
  • 0سبد خرید فروشگاه
ارشد سرا ( دانلود رایگان )
  • خانه
  • آموزش
    • کنکور
      • پاسخنامه و سوالات آزمون دکتری
      • تستهای تالیفی
    • مقاله نویسی
      • روش تحقیق
      • مدیریت
    • مقالات فارسی
      • موضوعات مدیریت بازرگانی
  • اخبار
    • اخبار همایش ها
    • اخبار کارشناسی ارشد
    • اخبار دکتری
  • پنل کاربری
  • راهنما
    • راهنمای دانلود
    • قوانین و مقررات
  • مرکز دانلود
    • قرارداد ها
    • طرح توجیهی
  • تماس با ما
  • جستجو
  • منو منو
پرسشنامه استاندارد ارشد سرا
  • سئوالات و پاسخنامه آزمون دکتری
  • نمونه قرارداد
  • مجموعه موضوعات مدیریتی
  • پاورپوینت

پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی عبدالله و فرانسیس

0تومان

فایل ورد و pdf همراه با فایل ویدیویی کوتاه آموزش ورود اطلاعات به spss

دسته: پرسشنامه برچسب: بانکداری, پرسشنامه, مدیریت
  • توضیحات
  • نظرات (0)

توضیحات

پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی

برای سنجش سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی از مدل عبدالله و فرانسیس استفاده می شود.این پرسشنامه دارای ((۲۱))  گویه می باشد.این پرسشنامه به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.

هدف: این پرسشنامه از جمله ابزارهایی که برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی ابداع گردیده است، که بر مبنای مقیاس سیستمی- مبادله­ای کیفیت خدمات (SYSTRA-SQ) می­باشد.

ابعاد برای پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی عبدالله و فرانسیس:

این پرسش نامه دارای ((۴))  بعد است  ((کیفیت سیستم خدماتی/کیفیت رفتاری خدمات/کیفیت  دستگاه های خدماتی/صحت مبادله ای خدمات))

سوالات به تفکیک ابعاد در پرسش نامه مشخص شده است.

 

نحوه امتیازبندی و تفسیر نتایج

برای گزینه­ های خیلی زیاد ۵ امتیاز، برای گزینه­ های زیاد ۴ امتیاز، برای گزینه­ های متوسط ۳ امتیاز، برای گزینه­ های کم ۲ امتیاز و برای گزینه­ های خیلی کم ۱  امتیاز در نظر بگیرید.

کسب امتیاز حداکثری بیانگر این واقعیت است که شاخصها و ابعاد مدیریت عملکرد در سازمان مورد بررسی از وضعیت مطلوبی برخوردار است

 

روایی و پایایی : دارد

منبع : دارد

 

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی عبدالله و فرانسیس” لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه

  • پرسشنامه استاندارد ارشد سرا

    پرسشنامه اخلاق کاری گریگوری

    0تومان
  • پرسشنامه استاندارد ارشد سرا

    پرسشنامه مزیت رقابتی

    0تومان
  • پرسشنامه استاندارد ارشد سرا

    پرسشنامه عملکرد خانواده بی اپشتاین

    0تومان
  • پرسشنامه استاندارد ارشد سرا

    پرسشنامه مدیریت زمان کارول کافمن

    0تومان

درباره ی ما

سایت ارشد سرا مفتخر است که جهت پیش برد پژوهش و دانش مقالات و آموزشهای خود را در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهد. برخی فایلها توسط تیم ارشد سرا با مشورت اساتید محترم دانشگاههای کشور آماده و ویرایش شده تا بتوانیم بهترینها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ساماندهی

logo-samandehi

دفتر مرکزی

مشهد - شهرک غرب ( قاسم آباد ) - خیابان امامیه - امامیه 30/3 - پلاک 26
تلفن :05136621989
همراه :09216047877

مجوز

حق کپی محفوظ است - گروه طراحی وب آی آر سامانه
پرسشنامه محیط رقابتی و گرایشات بازاریابی بنت... پرسشنامه استاندارد ارشد سرا پرسشنامه استاندارد ارشد سرا پرسشنامه ویژگی های زنجیره تأمین برای خط تولید...
رفتن به بالا