توضیحات
پرسشنامه وفاداری مشتری
برای سنجش وفاداری مشتری از مدل لی و کانینگهام استفاده می شود.این پرسش نامه دارای ((۲۳)) گویه می باشد.این پرسش نامه به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.
ابعاد ، امتیازدهی و تفسیر نتایج برای
پرسشنامه وفاداری مشتری لی و کانینگهام
برای هر گزینه کاملاً موافقم ۵، موافقم ۴، نه موافقم نه مخالفم ۳، مخالفم ۲ و کاملاً مخالفم ۱ امتیاز در نظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را برای هر یک از ابعاد پرسشنامه با توجه به موارد زیر محاسبه کنید:
- وفاداری مشتری به ارائه کننده خدمات: موارد ۱ و ۲؛
- کیفیت کلی خدمات: موارد ۳ و ۴؛
- هزینه های خدمات: مورد ۵؛
- زمان دریافت خدمات: مورد ۶؛
- دشواری ارزیاب عملکرد خدمات: موارد ۷ و ۸؛
- دانش ویژه ارائه دهنده خدمات درباره مشتریان: موارد ۹ تا ۱۱؛
- هزینه جستجوی اطلاعات: مورد ۱۲؛
- پایداری تأمین کننده خدمات: موارد ۱۵ تا ۱۷؛
- تخمین مسافت جغرافیایی تأمین کننده خدمات: مورد ۱۸؛
- مقیاس عملکرد کیفیت خدمات: موارد ۱۹ تا ۲۳٫
امتیاز موارد ۱۳ و ۱۴ را به صورت زیر محاسبه کنید:
- برای هر گزینه خیلی کم ۵، کم ۴، متوسط ۳، زیاد ۲ و خیلی زیاد ۱ امتیاز در نظر بگیرید.
تفسیر نتایج:
مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید: ………..
- امتیاز ۱۲۰- ۸۰: نشان دهنده وفاداری مشتری به سازمان میباشد.
- امتیاز ۸۵- ۵۰: نشان میدهد که مشتری تا حدودی به کالاها و خدمات ارائه شده توسط سازمان وفادار است.
- امتیاز زیر ۵۰: نشان دهنده وفاداری پایین مشتری نسبت به سازمان میباشد.
روایی و پایایی : دارد
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.