توضیحات
پرسشنامه وفاداری مشتری به خدمات سازمان
برای سنجش وفاداری مشتری به خدمات سازمان از مدل کاریوانا استفاده می شود.این پرسشنامه دارای ((۱۲)) گویه می باشد.این پرسشنامه به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.
هدف:
بررسی میزان وفاداری مشتری به خدمات سازمان
امتیازدهی و تفسیر نتایج:
برای هر گزینه کاملاً موافقم ۵، موافقم ۴، نه موافقم نه مخالفم ۳، مخالفم ۲ و کاملاً مخالفم ۱ امتیاز را در نظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید: ………..
- امتیاز ۶۰- ۴۰: نشان دهنده وفاداری مشتریان به کالاها و خدمات سازمان میباشد.
- امتیاز ۴۰- ۲۰: نشان میدهد که مشتریان تا حدودی به کالاها و خدمات سازمان وفادار هستند.
- امتیاز زیر ۲۰: نشان میدهد که مشتریان، وفاداری زیادی به کالاها و خدمات سازمان ندارند.
روایی و پایایی : دارد
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.