توضیحات
پرسشنامه رضایت مشتریان بانک
برای سنجش رضایت مشتریان بانک از مدل سریجامپا و همکاران استفاده می شود.این پرسش نامه دارای ((36)) گویه می باشد.این پرسش نامه به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.
امتیازدهی و تفسیر نتایج:
برای هر گزینه کاملاً موافقم 5، موافقم 4، نه موافقم نه مخالفم 3، مخالفم 2 و کاملاً مخالفم 1 امتیاز در نظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را در اینجا بنویسید: ………..
- امتیاز 180- 125: نشان میدهد که مشتریان از عملکرد و خدمات ارائه شده توسط بانک رضایت زیادی دارند.
- امتیاز 125- 70: نشان میدهد که مشتریان تا حدودی از عملکرد و خدمات ارائه توسط بانک رضایت دارند.
- امتیاز زیر 70: نشان میدهد که مشتریان رضایت بسیار کمی از خدمات بانکی ارائه شده دارند.
روايي و پايايي : دارد
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.