توضیحات
پرسشنامه شکایات مشتری
برای بررسی شکایات انجام شده توسط مشتری از مدل بنت استفاده می شود.این پرسشنامه دارای ((۱۱)) گویه می باشد.این پرسشنامه به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.
تفسیر:
پرسشنامه شکایات مشتری بنت به بررسی ابعاد مختلف در شکایت مشتری میپردازد. از جمله تمایل مشتری به شکایت، رضایت مشتری از نحوه رسیدگی به شکایت و حالات روحی مشتری در هنگام شکایت، بررسی نگرش مشتریان در هر یک از این ابعاد، به مدیران سازمان و به ویژه واحد فروش کمک میکند تا ضمن برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و درک بیشتر نیازها و تمایلات آنها، به حفظ مشتریان سازمان توجه بیشتری داشته باشند.
روایی و پایایی : دارد
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.