توضیحات
پرسشنامه تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند تای
برای سنجش تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند از مدل تای استفاده می شود.این پرسش نامه دارای ((20)) گویه می باشد.این پرسش نامه به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.
ابعاد ، امتیازدهی و تفسیر نتایج:
برای هر گزینه کاملاً موافقم 5، موافقم 4، نه موافقم نه مخالفم 3، مخالفم 2 و کاملاً مخالفم 1 امتیاز در نظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را برای هر یک از ابعاد پرسشنامه با توجه به موارد زیر محاسبه کنید:
- منحصر به فرد بودن کالا: موارد 1 تا 4؛
- خلاقیت و پیام: موارد 5 تا 12؛
- انتخاب نوع رسانه: موارد 13 تا 16؛
- انجام تحقیقات بازار: موارد 17 تا 20.
تفسیر نتایج:
مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید: ………..
- امتیاز 100- 70: نشان دهنده تأثیر مثبت تبلیغات بر برند سازمان میباشد.
- امتیاز 70 تا 40: نشان میدهد که تبلیغات تا حدودی بر برند سازمان تأثیر مثبت دارد.
- امتیاز زیر 40: نشان میدهد که تبلیغات، تأثیر زیادی بر موفقیت برند سازمان ندارد.
پايايي و روايي : دارد
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.