توضیحات
پرسشنامه تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی نوه
برای سنجش تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی از مدل نوه استفاده می شود.این پرسش نامه دارای ((22)) گویه می باشد.این پرسش نامه به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.
امتیاز دهی و تفسیر نتایج :
برای هرگزینه خیلی زیاد5، زیاد 4، متوسط 3، کم2 و خیلی کم 1 امتیاز درنظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید…
امتیاز 66 و بالاتر نشان دهنده تاثیر بیشتر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی می باشد.
پايايي و روايي : دارد
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.