توضیحات
پرسشنامه تاثیر کامپیوتری شدن بر عملکرد بازاریابی گود و استون
برای سنجش تاثیر کامپیوتری شدن بر عملکرد بازاریابی از مدل گود و استون استفاده می شود.این پرسش نامه دارای ((14)) گویه می باشد.این پرسش نامه به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.
ابعاد و امتیاز دهی :
برای هرگزینه کاملا موافقم5، موافقم 4، نه موافقم نه مخالفم 3، مخالفم 2 و کاملا مخالفم1 امتیاز درنظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را برای هریک از ابعاد پرسشنامه با توجه به موارد زیر محاسبه کنید..
- حمایت مدیریت: موارد 1 تا 3
- حمایت کارکنان واحد کامپیوتر: موارد 4 تا 6
- سهولت استفاده از سیستم: موارد 7تا 9
- تاثیر بر عملکرد افراد: موارد 10 و 11
- تاثیر عملکرد شرکت : موارد 12 تا 14
تفسیر نتایج:
مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید………………………..
- امتیاز 70-50: نشان می دهد که سیستم های کامپیوتری تاثیر زیادی بر عملکرد بازاریابی دارند.
- امتیاز 50-30: نشان میدهد که سیستمهای کامپیوتری تا حدودی بر عملکرد بازاریابی تاثیر می گذارند.
- امتیاز زیر 30: نشان دهنده تاثیر بسیار کم سیستم های کامپیوتری بر عملکرد بازاریابی می باشد.
پايايي و روايي : دارد
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.