توضیحات
پرسشنامه تبلیغات متحرک در شرکتهای چند ملیتی اوکازاکی
برای سنجش تبلیغات متحرک در شرکتهای چند ملیتی از مدل اوکازاکی استفاده می شود.این پرسشنامه دارای ((۱۸)) گویه و ۶ بعد می باشد.این پرسشنامه به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.
ابعاد و امتیازدهی:
- برای هر گزینه کاملاً موافقم ۵، موافقم ۴، نه موافقم نه مخالفم ۳، مخالفم ۲ و کاملاً مخالفم ۱ امتیاز در نظر بگیرید.
- امتیاز موارد ۱۳، ۱۵ و ۱۷ را معکوس کنید یعنی برای هر گزینه کاملاً موافقم ۱، موافقم ۲، نه موافقم نه مخالفم ۳، مخالفم ۴ و کاملاً مخالفم ۵ امتیاز در نظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را برای هر یک از ابعاد پرسشنامه تبلیغات متحرک در شرکتهای چند ملیتی با توجه به موارد زیر محاسبه کنید:
- استراتژی تعیین برند: موارد ۱ تا ۵؛
- شرایط تسهیل کننده: موارد ۶ تا ۹؛
- خدمات مبتنی بر مکان: موارد ۱۰ تا ۱۲؛
- امنیت و هزینهها: موارد ۱۳ و ۱۴؛
- کنترل و نظارت: موارد ۱۵ و ۱۶؛
- موانع فرهنگی: موارد ۱۷ و ۱۸٫
تفسیر نتایج:
مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید: ………………
- امتیاز ۹۰- ۶۵: نشان دهنده نگرش مثبت نسبت به تبلیغات متحرک و تاثیر زیاد این نوع تبلیغ بر برند سازمان میباشد.
- امتیاز ۶۵- ۴۰: نشان میدهد که تبلیغات متحرک تا حدودی بر برند سازمان تاثیر میگذارد.
- امتیاز زیر ۴۰: نشان دهنده تاثیر بسیار کم تبلیغات متحرک بر برند سازمان میباشد.
پایایی و روایی : دارد
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.