توضیحات
پرسشنامه اثربخشی سیستم های بازاریابی
برای ارزیابی اثربخش سیستم های بازاریابی از مدل لی و همکاران استفاده می شود.این پرسشنامه دارای ((۶)) گویه می باشد.این پرسشنامه به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.
امتیازدهی و تفسیرنتایج:
برای هر گزینه :الف” ۱، “ب” ۲، “ج” ۳ و “د” ۴ امتیاز در نظر بگیرید.
مجموع امتیازاتشما بین ۱ تا ۲۴ میشود. میزان اثربخشی فعالیت های بازاریابی با توجه به موارد زیر تعیین میشود:
- ۰: غیر اثربخش،
- ۹- ۵: ضعیف،
- ۱۴- ۱۰: منطقی،
- ۱۹- ۱۵: خوب،
- ۲۴- ۲۰: عالی.
روایی و پایایی : دارد
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.