توضیحات
پرسشنامه بازاریابی توسط میری (۱۳۹۳)
پرسشنامه بازاریابی توسط میری (۱۳۹۳) ساخته شده است. پرسشنامه شامل ۲۰ گویه است و بر مبنای طیف ۵ تایی لیکرت طراحی شده است. پرسشنامه فاقد ابعاد مشخصی است.
تعاریف مفهومی:
بازاریابی[۱]: بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی- اجتماعی تعریف میشود که بوسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند (کاتلر و آرمسترانگ، ۱۳۹۱).
تعاریف عملیاتی:
بازاریابی[۲]: منظور از بازاریابی نمرات حاصل از گویه های ۱ تا ۲۰ پرسشنامه بازاریابی انصاری (۱۳۹۲) میباشد.
پایایی و روایی : دارد
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.