توضیحات
پرسشنامه مقیاس نو آوری سازمانی مدرسه
این پرسشنامه جهت مقیاس نوآوری سازمانی در مدرسه می باشد و دارای سه بعد (فرهنگی، ساختاری و منابع انسانی) است.
شیوه امتیاز دهی:
شیوه امتیاز دهی این پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت دارای ۵ گزینه می باشد. نمره گذاری برای گویه های مثبت بدین صورت است:
| گزینه | امتیاز |
| کاملا موافقم | ۵ |
| موافقم | ۴ |
| نظری ندارم | ۳ |
| مخالفم | ۲ |
| کاملا مخالفم | ۱ |
اما در گویه های منفی شیوه امتیاز دهی بدین صورت می باشد:
| گزینه | امتیاز |
| کاملا موافقم | ۱ |
| موافقم | ۲ |
| نظری ندارم | ۳ |
| مخالفم | ۴ |
| کاملا مخالفم | ۵ |
بدین ترتیب، نمره هر فرد می تواند حداکثر ۱۲۰ و حداقل نیز ۲۴ باشد.
ابعاد پرسشنامه:
پرسشنامه مقیاس نو آوری سازمانی مدرسه دارای سه بعد (فرهنگی، ساختاری و منابع انسانی) می باشد که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه شده است:
| بعد | سوالات مربوط به آن |
| فرهنگی | ۱،۳،۶،۷،۱۰،۱۲،۱۳،۱۶،۱۸،۲۰،۲۱،۲۴ |
| ساختاری | ۲،۵،۱۱،۱۴،۱۷،۲۲ |
| منابع انسانی | ۴،۸،۹،۱۵،۱۹،۲۳ |
پایایی و روایی : دارد
منبع : دارد



دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.