توضیحات
پرسشنامه نیازهای مشتریان نایت و کیم
برای سنجش نیازهای مشتریان از مدل نایت و کیم استفاده می شود.این پرسش نامه دارای ((16)) گویه می باشد.این پرسش نامه به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.
ابعاد ، امتیازدهی و تفسیر نتایج:
برای هر گزینه کاملاً موافقم 5، موافقم 4، نه موافقم نه مخالفم 3، مخالفم 2 و کاملاً مخالفم 1 امتیاز در نظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را برای هر یک از ابعاد پرسشنامه با توجه به موارد زیر محاسبه کنید:
- اجتناب از اشتباهات: موارد 1 تا 3؛
- انتخاب نارایج: موارد 4 تا 6؛
- انتخاب خلاّق: موارد 7 و 8؛
- ادراک در زمینه کیفیت کالا و برند آن: موارد 9 تا 12؛
- ارزش عاطفی: موارد 13 و 14؛
- تعاملات خرید: موارد 15 و 16.
تفسیر نتایج:
مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید: …………
- امتیاز 80- 55: نشان دهنده نیاز فرد به منحصر به فرد بودن و استفاده از کالاهای مد و به روز میباشد.
- امتیاز 55- 30: نشان میدهد که فرد تا حدودی تمایل به استفاده از کالاهای مد و به روز را دارد.
- امتیاز زیر 30: نشان میدهد که نیاز به منحصر به فرد بودن در فرد بسیار پایین است و تمایل زیادی به استفاده از کالاهای مد و به روز ندارد.
روایی پایایی:دارد
منابع:دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.