توضیحات
پرسشنامه حوزه های بازاریابی و توسعه به لحاظ مدیریت دانش چادام و پاستوژاک
برای سنجش حوزه های بازاریابی و توسعه به لحاظ مدیریت دانش از مدل چادام و پاستوژاک استفاده می شود.این پرسشنامه دارای ((۲۷)) گویه می باشد.پرسشنامه حوزه های بازاریابی و توسعه به لحاظ مدیریت دانش به دلیل زیر بنای نظری مناسب . تایید خبرگان با تخصص موضوعی از روایی محتوایی لازم برخوردار است.
امتیازدهی پرسشنامه حوزه های بازاریابی و توسعه به لحاظ مدیریت دانش:
برای هر گزینه خیلی کم ۱، کم ۲، متوسط ۳، زیاد ۴ و خیلی زیاد ۵ امتیاز در نظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید: ……………………..
- امتیاز ۱۳۵- ۹۵: نشان میدهد که رویه های مدیریت دانش در حوزه های بازاریابی و توسعه مورد استفاده قرار میگیرد.
- امتیاز ۹۵- ۵۵: نشان میدهد که رویه های مدیریت دانش تا حدودی در حوزه های بازاریابی و توسعه مورد استفاده قرار میگیرد.
- امتیاز زیر ۵۵: نشان دهنده عدم استفاده از رویه های مدیریت دانش در حوزه های بازاریابی و توسعه میباشد.
روایی پایایی:دارد
منابع:دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.