توضیحات
پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند)
این پرسشنامه دارای ۲۹ سوال بوده و هدف آن ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند) (وفاداری مشتریان، سیستم اطلاعات بازاریابی، محصولات و خدمات، قیمت، کانال های توزیع، محیط فیزیکی، کارکنان، مسئولیت اجتماعی سازمان) است.
روش نمره گذاری و تفسیر
طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:
گزینه | کاملا مخالفم | مخالفم | نظری ندارم | موافقم | کاملا موافقم |
امتیاز | ۱ | ۲ | ۳ | ۴ | ۵ |
پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند) دارای هشت بعد بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:
بعد | سوالات مربوطه |
وفاداری مشتریان | ۵-۱ |
سیستم اطلاعات بازاریابی | ۸-۶ |
محصولات و خدمات | ۱۴-۹ |
قیمت | ۱۷-۱۵ |
کانال های توزیع | ۲۰-۱۸ |
محیط فیزیکی | ۲۳-۲۱ |
کارکنان | ۲۶-۲۴ |
مسئولیت اجتماعی سازمان | ۲۹-۲۷ |
برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید. در هر بعد از پرسشنامه امتیاز بدست آمده بالاتر بود، نشان دهنده تاثیرگذاری بیشتر آن بعد بر برند تجاری از دیدگاه فرد پاسخ دهنده خواهد بود و برعکس. بنابراین با مرتب کردن بالاترین بعد تا پایین ترین بعد، می توان عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری را اولویت بندی نمود.
روایی و پایایی: دارد
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.