توضیحات
پرسشنامه رضایت الکترونیک مشتریان لی و تورین
این پرسشنامه دارای ۲۰ سوال بوده و هدف آن بررسی ابعاد مختلف رضایت الکترونیک مشتریان (سهولت دسترسی، امنیت، پشتیبانی، خدمات و بها) است.
هدف: بررسی ابعاد مختلف رضایت الکترونیک مشتریان (سهولت دسترسی، امنیت، پشتیبانی، خدمات و بها)
روش نمره گذاری و تفسیر
طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:
گزینه | بسیار ضعیف | ضعیف | متوسط | قوی | بسیار قوی |
امتیاز | ۱ | ۲ | ۳ | ۴ | ۵ |
پرسشنامه رضایت الکترونیک مشتریان لی و تورین دارای چهار بعد بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:
بعد | سوالات مربوطه |
سهولت دسترسی | ۵-۱ |
امنیت | ۱۰-۶ |
پشتیبانی | ۱۵-۱۱ |
خدمات و بها | ۲۰-۱۶ |
برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید. نمرات بالاتر نشان دهنده رضایت مشتری از سایت یا خدمات الکترونیک مورد نظر می باشد و برعکس.
روایی و پایایی: دارد
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.