توضیحات
پرسشنامه هوشمندی بازار کوهلی و جاورسکی
پرسشنامه هوشمندی بازار کوهلی و جاورسکی دارای ۱۳ سوال بوده و هدف آن ارزیابی هوشمندی بازار از ابعاد مختلف (ایجاد هوشمندی، توزیع هوشمندی، پاسخگویی) می باشد.
شیوه نمره گذاری
طیف پاسخگویی آن بر اساس لیکرت پنج گزینه ای بوده که در جدول زیر امتیازات مربوط به هر گزینه ارائه گردیده است:
گزینه | خیلی کم | کم | متوسط | زیاد | خیلی زیاد |
امتیاز | ۱ | ۲ | ۳ | ۴ | ۵ |
پرسشنامه هوشمندی بازار دارای ۳ بعد بوده که در جدول زیر ابعاد و نیز شماره سوال مربوط به هر بعد ارائه گردیده است:
بعد | سوالات مربوطه |
ایجاد هوشمندی | ۴-۱ |
توزیع هوشمندی | ۸-۵ |
پاسخگویی | ۱۳-۹ |
برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات مربوط به سوالات آن بعد را با هم محاسبه نمائید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات تمام سوالات را با هم محاسبه نمائید. امتیازات بالاتر نشان دهنده میزان هوشمندی بالاتر در بازار مورد نظر خواهد بود و برعکس.
روایی و پایایی : دارد
منبع :دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.