توضیحات
پرسشنامه وفاداری مشتریان
این پرسشنامه از سری ابزارهای مدیریت بازرگانی برای بررسی وفاداری مشتریان می باشد و دارای ۲۴ گویه و ۱۰ بعد است.
امتیازدهی و تفسیر نتایج:
برای هر گزینه کاملاً موافقم ۵، موافقم ۴، نه موافقم نه مخالفم ۳، مخالفم ۲ و کاملاً مخالفم ۱ امتیاز در نظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را برای هر یک از ابعاد پرسشنامه وفاداری مشتریان با توجه به موارد زیر محاسبه کنید:
- وفاداری مشتری به ارائه کننده خدمات: موارد ۱ و ۲؛
- کیفیت کلی خدمات: موارد ۳ و ۴؛
- هزینه های خدمات: مورد ۵؛
- زمان دریافت خدمات: مورد ۶؛
- دشواری ارزیابی عملکرد خدمات: موارد ۷ و ۸؛
- دانش ویژه ارائه دهنده خدمات درباره مشتریان: موارد ۹ تا ۱۱؛
- هزینه جستجوی اطلاعات: مورد ۱۲؛
- پایداری تامین کننده خدمات: موارد ۱۵ تا ۱۷؛
- تخمین مسافت جغرافیایی تامین کننده خدمات: مورد ۱۸؛
- مقیاس عملکرد کیفیت خدمات: موارد ۱۹ تا ۲۴٫
امتیاز موارد ۱۳ و ۱۴ را به صورت زیر محاسبه کنید:
- برای هر گزینه خیلی کم ۵، کم ۴، متوسط ۳، زیاد ۲ و خیلی ۱ امتیاز در نظر بگیرید.
تفسیر نتایج:
مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید: …………
- امتیاز ۱۲۰- ۸۵: نشان دهنده وفاداری مشتری به سازمان میباشد.
- امتیاز ۸۵- ۵۰: نشان می دهد که مشتری تا حدودی به کالاها و خدمات ارائه شده توسط سازمان وفادار است.
امتیاز زیر ۵۰: نشان دهنده وفاداری پایین مشتری نسبت به سازمان میباشد.
منبع : دارد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.