• Rss
  • Instagram
  • Mail
  • Facebook
دفتر مرکزی : 05136621989
  • 0سبد خرید فروشگاه
ارشد سرا ( دانلود رایگان )
  • خانه
  • آموزش
    • کنکور
      • پاسخنامه و سوالات آزمون دکتری
      • تستهای تالیفی
    • مقاله نویسی
      • روش تحقیق
      • مدیریت
    • مقالات فارسی
      • موضوعات مدیریت بازرگانی
  • اخبار
    • اخبار همایش ها
    • اخبار کارشناسی ارشد
    • اخبار دکتری
  • پنل کاربری
  • راهنما
    • راهنمای دانلود
    • قوانین و مقررات
  • مرکز دانلود
    • قرارداد ها
    • طرح توجیهی
  • تماس با ما
  • جستجو
  • منو منو
پرسشنامه استاندارد ارشد سرا
  • سئوالات و پاسخنامه آزمون دکتری
  • نمونه قرارداد
  • مجموعه موضوعات مدیریتی
  • پاورپوینت

پرسشنامه وفاداری مشتریان

0تومان

فایل ورد و pdf همراه با فایل ویدیویی کوتاه آموزش ورود اطلاعات به spss

دسته: پرسشنامه, وفاداری مصرف کننده برچسب: بازرگانی, پرسشنامه, مشتریان, وفاداری
  • توضیحات
  • نظرات (0)

توضیحات

پرسشنامه وفاداری مشتریان

این پرسشنامه از سری ابزارهای مدیریت بازرگانی برای بررسی وفاداری مشتریان می باشد و دارای ۲۴ گویه و ۱۰ بعد است.

امتیازدهی و تفسیر نتایج:

برای هر گزینه کاملاً موافقم ۵، موافقم ۴، نه موافقم نه مخالفم ۳، مخالفم ۲ و کاملاً مخالفم ۱ امتیاز در نظر بگیرید.

مجموع امتیازات خود را برای هر یک از ابعاد پرسشنامه وفاداری مشتریان با توجه به موارد زیر محاسبه کنید:

  • وفاداری مشتری به ارائه کننده خدمات: موارد ۱ و ۲؛
  • کیفیت کلی خدمات: موارد ۳ و ۴؛
  • هزینه های خدمات: مورد ۵؛
  • زمان دریافت خدمات: مورد ۶؛
  • دشواری ارزیابی عملکرد خدمات: موارد ۷ و ۸؛
  • دانش ویژه ارائه دهنده خدمات درباره مشتریان: موارد ۹ تا ۱۱؛
  • هزینه جستجوی اطلاعات: مورد ۱۲؛
  • پایداری تامین کننده خدمات: موارد ۱۵ تا ۱۷؛
  • تخمین مسافت جغرافیایی تامین کننده خدمات: مورد ۱۸؛
  • مقیاس عملکرد کیفیت خدمات: موارد ۱۹ تا ۲۴٫

امتیاز موارد ۱۳ و ۱۴ را به صورت زیر محاسبه کنید:

  • برای هر گزینه خیلی کم ۵، کم ۴، متوسط ۳، زیاد ۲ و خیلی ۱ امتیاز در نظر بگیرید.

 تفسیر نتایج:     

مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید: …………

  • امتیاز ۱۲۰- ۸۵: نشان دهنده وفاداری مشتری به سازمان می‌باشد.
  • امتیاز ۸۵- ۵۰: نشان می دهد که مشتری تا حدودی به کالاها و خدمات ارائه شده توسط سازمان وفادار است.

امتیاز زیر ۵۰: نشان دهنده وفاداری پایین مشتری نسبت به سازمان می‌باشد.

منبع : دارد

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پرسشنامه وفاداری مشتریان” لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه

  • تصویر نگهدارنده

    ﻣﺪﻟﯽ ﺑﺮای ﺳﻨﺠﺶ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ اﻋﺘﻤﺎد ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ وﻓﺎداری ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﺧﺪﻣﺎت ﻟﺬت ﺑﺨﺶ و اﻋﺘﻤﺎد ﺑﺮ وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ﺗﺄﺛﯿﺮ اﺧﻼق ﺣﺮﻓﻪ اي ﻓﺮوﺷﻨﺪه ﺑﺮ ﺷﮑﻞ ﮔﯿﺮي رواﺑﻄﯽ ﭘﺎﯾﺪار ﻣﯿﺎن ﻣﺸﺘﺮي و ﺳﺎزﻣﺎن )ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺷﺮﮐﺖ اﻃﻠﺲ ﮐﻮﭘﮑﻮ اﯾﺮان(

    0تومان
  • پرسشنامه استاندارد ارشد سرا

    پرسشنامه مدیریت زمان کارول کافمن

    0تومان

درباره ی ما

سایت ارشد سرا مفتخر است که جهت پیش برد پژوهش و دانش مقالات و آموزشهای خود را در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهد. برخی فایلها توسط تیم ارشد سرا با مشورت اساتید محترم دانشگاههای کشور آماده و ویرایش شده تا بتوانیم بهترینها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ساماندهی

logo-samandehi

دفتر مرکزی

مشهد - شهرک غرب ( قاسم آباد ) - خیابان امامیه - امامیه 30/3 - پلاک 26
تلفن :05136621989
همراه :09216047877

مجوز

حق کپی محفوظ است - گروه طراحی وب آی آر سامانه
پرسشنامه منبع کنترل راتر پرسشنامه استاندارد ارشد سرا پرسشنامه استاندارد ارشد سرا پرسشنامه شخصیت کتل (کارور)
رفتن به بالا