• Rss
  • Instagram
  • Mail
  • Facebook
دفتر مرکزی : 05136621989
  • 0سبد خرید فروشگاه
ارشد سرا ( دانلود رایگان )
  • خانه
  • آموزش
    • کنکور
      • پاسخنامه و سوالات آزمون دکتری
      • تستهای تالیفی
    • مقاله نویسی
      • روش تحقیق
      • مدیریت
    • مقالات فارسی
      • موضوعات مدیریت بازرگانی
  • اخبار
    • اخبار همایش ها
    • اخبار کارشناسی ارشد
    • اخبار دکتری
  • پنل کاربری
  • راهنما
    • راهنمای دانلود
    • قوانین و مقررات
  • مرکز دانلود
    • قرارداد ها
    • طرح توجیهی
  • تماس با ما
  • جستجو
  • منو منو
در انتظار تصویر محصول
  • سئوالات و پاسخنامه آزمون دکتری
  • نمونه قرارداد
  • مجموعه موضوعات مدیریتی
  • پاورپوینت

ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺄﺛﻴﺮ رﻓﺘﺎرﻫﺎي ﺷﻬﺮوﻧﺪي ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺮ ﺗﺼﻮﻳﺮ ﺑﺮﻧﺪ

0تومان

ﻓﺼﻠﻨﺎﻣﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻛﺴﺐ و ﻛﺎر، ﺷﻤﺎره 5، ﺳﺎل دوم، ﺑﻬﺎر 89

دسته: تصویر برند, مقالات فارسی, موضوعات مدیریت بازرگانی
  • توضیحات

توضیحات

ﭼﻜﻴﺪه

اﮔﺮﭼﻪ در دﻫﻪ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺗﺤﻘﻴﻖ رو ي رﻓﺘﺎرﻫﺎ ي ﺷﻬﺮوﻧﺪ ي ﺳﺎزﻣﺎﻧ ﻲ در زﻣﻴﻨﻪ  ﻫـﺎ ي ﻣﺨﺘﻠـﻒ ﺑـﻪ ﻃﻮر ﭼﺸﻤﮕ ﻴﺮي ﮔﺴﺘﺮش ﻳﺎﻓﺘﻪ اﺳﺖ؛ اﻣـﺎ درﻣـﻮرد رﻓﺘﺎرﻫـﺎي ﺷـﻬﺮوﻧﺪ  ي ﺳـﺎزﻣﺎﻧﻲ د ر ﺣـﻮزه ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺷﻨﺎﺧﺖ اﻧﺪﻛﻲ وﺟﻮد دارد. اﻳﻦ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر  ﺑﺮرﺳﻲ ﺗـﺄﺛﻴﺮ رﻓﺘﺎرﻫـﺎ ي ﺷـﻬﺮوﻧﺪ ي ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﺑﺮ ﺗﺼﻮﻳﺮ ﺑﺮﻧﺪ در ﺻﻨﻌﺖ ﻫﺘﻠﺪاري اﻧﺠﺎم ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺗـﺎ از  اﻳـ ﻦ رﻫﮕـﺬر  ﺑﺘـﻮان  ﺑـﺎ  ﺑﻬﺒـﻮد ﺟﻨﺒﻪ ﻫﺎﻳﻲ ﺧﺎص از رﻓﺘﺎر ﻛﺎرﻛﻨﺎن، ﺟﻬﺖ ارﺗﻘﺎ ي ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﻫﺘﻞ ﻫﺎ و ﺑـﻪ دﻧﺒـﺎل آن ا  ﻳﺠـﺎد ﺗﺼﻮﻳﺮي ﻣﻄﻠﻮب از ﺑﺮﻧﺪ ﻫﺘﻞ ﻫﺎ در ذﻫﻦ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﮔﺎم ﻫﺎي ﻣﺆﺛﺮي ﺑﺮداﺷـﺖ  در اﻳـﻦ ﭘـﮋوﻫﺶ ﺑﺮاي ﺑﺮرﺳﻲ رﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪي ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ درﻫﺘﻠﻬﺎ از ﻣﺪل اﺑﻌﺎد ﭘﻨﺠﮕﺎﻧﻪ رﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪي ارﮔـﺎن و ﺑﺮاي ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺼﻮ ﻳﺮ ﺑﺮﻧﺪ از اﺑﻌﺎد ﻣﻌﺮﻓﻲ ﺷﺪه ﺗﻮﺳﻂ آﻛﺮ و ﺑﻠﻨﻜﻮ اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺑﻪ ﻣﻨﻈـﻮر اﻧﺠﺎم  اﻳﻦ ﭘﮋ وﻫﺶ، اﺑﺘﺪا از ﺑﻴﻦ  13ﻫﺘﻞ اﺳﺘﺎن ﻗﻢ، ﭼﻬﺎر ﻫﺘﻞ اﻧﺘﺨﺎب ﮔﺮدﻳﺪ و ﺳـﭙﺲ دو ﮔـﺮوه ﻧﻤﻮﻧﻪ از ﻛﺎرﻛﻨﺎن و ﻣﺸﺘﺮ    ﻳﺎن ﻫﺘﻞ   ﻫﺎ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﻴﺐ ﺑﻪ روش ﻧﻤﻮﻧﻪ    ﮔﻴﺮي ﺧﻮﺷﻪ   ﻳﻲ  ﻳﻚ ﻣﺮﺣﻠـﻪ    ﻳـﻲ   و دو ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻳﻲ ﺑﺎ ﺣﺠﻢ 48 و 120 ﻧﻔﺮ اﻧﺘﺨﺎب ﺷﺪﻧﺪ. ﻓﺮﺿﻴﻪ  ﻫﺎي  اﻳﻦ ﺑﺮرﺳ ﻲ ﺷﺎﻣﻞ   ﻳﻚ ﻓﺮﺿ ﻴﻪ اﺻﻠ ﻲ و ﭘﻨﺞ ﻓﺮﺿ   ﻴﻪ ﻓﺮﻋ ﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ ﻫﻤﮕـ   ﻲ ﺗﺤـﺖ آزﻣﻮن آﻧﺎﻟ ﻴﺰ وار ﻳﺎﻧﺲ  ﻳﻚ ﻃﺮﻓﻪ ﺑﺎ اﻃﻤﻴﻨـﺎن  ﻧﺘـﺎ ﻳﺞ آزﻣـﻮن  ﻫـﺎ  ﺗـﺄﺛ ﻴﺮ اﺑﻌـﺎد رﻓﺘﺎرﻫﺎي ﺷﻬﺮوﻧﺪي ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ را از ﻃﺮﻳﻖ اﻓﺰاﻳﺶ ﻛﻴﻔﻴـﺖ در اراﺋـﻪ ﺧـﺪﻣﺎت  ، ﺑـﺮرو ي ﺗـﺼﻮ ﻳﺮ ﻣﺜﺒﺖ از  ﺑﺮﻧﺪ ﺗﺄ ﻳﻴﺪ ﻛﺮدﻧﺪ  در ﺑﺮﺧ ﻲ ﻫﺘﻞ   ﻫﺎ ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺣﺎﻛﻲ از ﻟﺰوم ﺑﻜـﺎرﮔ  ﻴﺮي روش  ﻫـﺎ ﻳﻲ ﻣﺎﻧﻨـﺪ اﻳﺠﺎد ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻣﺸﺎرﻛﺘﻲ ﺑﺮاي اﻓﺰاﻳﺶ اﻳﻦ رﻓﺘﺎرﻫﺎ ﺑﻮده اﺳﺖ.

 

واژﮔﺎن ﻛﻠﻴﺪي: رﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪ ي ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ، ﺗﺼﻮﻳﺮ ﺑﺮﻧـﺪ، ﺟـﻮاﻧﻤﺮدي، وﻇﻴﻔـﻪ ﺷﻨﺎﺳـﻲ، ﺣـﺴﻦ ﺷﻬﺮوﻧﺪي

محصولات مشابه

  • تصویر نگهدارنده

    ﺗﺒﻴﻴﻦ اﻟﮕﻮي اﺛﺮﺑﺨﺸﻲِ ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي دوﻟﺘﻲ اﻳﺮان ﺑﺮاﺳﺎس ﻧﻘﺶ رﻫﺒﺮي ﺧﺪﻣﺘﮕﺰار

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ﺑﺮرﺳﻲ راﺑﻄﻪ ﺑﻴﻦ ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻮﻳﻲ ﻋﻤﻮﻣﻲ، ﻣﺸﺎرﻛﺖ ﻋﻤﻮﻣﻲ و اﻋﺘﻤﺎد ﻋﻤﻮﻣﻲ در ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي دوﻟﺘﻲ ﻣﻨﺎﻃﻖ 22ﮔﺎﻧﻪ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ﻧﻘﺶ رﻫﺒﺮي ﻣﻌﻨﻮي در ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزي ﻛﺎرﻛﻨﺎن داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ و ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزﻫﺎي ﻣﺪل ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﺗﺄﮐﯿﺪ ﺑﺮ ﻧﻘﺶ ﺗﻌﻬﺪ ﻋﺎﻃﻔﯽ ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺻﻨﻌﺖ ﺑﯿﻤﻪ

    0تومان

درباره ی ما

سایت ارشد سرا مفتخر است که جهت پیش برد پژوهش و دانش مقالات و آموزشهای خود را در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهد. برخی فایلها توسط تیم ارشد سرا با مشورت اساتید محترم دانشگاههای کشور آماده و ویرایش شده تا بتوانیم بهترینها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ساماندهی

logo-samandehi

دفتر مرکزی

مشهد - شهرک غرب ( قاسم آباد ) - خیابان امامیه - امامیه 30/3 - پلاک 26
تلفن :05136621989
همراه :09216047877

مجوز

حق کپی محفوظ است - گروه طراحی وب آی آر سامانه
ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺎﺛﻴﺮ اﻋﺘﺒﺎر ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن در ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺎﻧﻜﺪاري اﻳﺮان... ﺗﺎﺛﻴﺮ رﺳﺎﻧﻪﻫﺎي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺑﺮ ﺷﺎﺧﺼﻪﻫﺎي ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺑﺮﻧﺪي، ﺷﻴﻮهﻫﺎي ارزش آﻓﺮﻳﻨﻲ، اﻋﺘﻤﺎد و وﻓﺎداري ﺑﻪ ﺑ...
رفتن به بالا