• Rss
  • Instagram
  • Mail
  • Facebook
دفتر مرکزی : 05136621989
  • 0سبد خرید فروشگاه
ارشد سرا ( دانلود رایگان )
  • خانه
  • آموزش
    • کنکور
      • پاسخنامه و سوالات آزمون دکتری
      • تستهای تالیفی
    • مقاله نویسی
      • روش تحقیق
      • مدیریت
    • مقالات فارسی
      • موضوعات مدیریت بازرگانی
  • اخبار
    • اخبار همایش ها
    • اخبار کارشناسی ارشد
    • اخبار دکتری
  • پنل کاربری
  • راهنما
    • راهنمای دانلود
    • قوانین و مقررات
  • مرکز دانلود
    • قرارداد ها
    • طرح توجیهی
  • تماس با ما
  • جستجو
  • منو منو
در انتظار تصویر محصول
  • سئوالات و پاسخنامه آزمون دکتری
  • نمونه قرارداد
  • مجموعه موضوعات مدیریتی
  • پاورپوینت

ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﻘﺶ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ راﺑﻄﻪ ﻣﻨﺪ، ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺣﺴﻲ و ﺣﻤﺎﻳﺘﻲ در وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن

0تومان

ﻣﺠﻠﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ/ ﺷﻤﺎره 24/ ﭘﺎﻳﻴﺰ 1393

دسته: مذاکرات فروش, وفاداری مصرف کننده, وفاداری مصرف کننده به برند
  • توضیحات

توضیحات

ﭼﻜﻴﺪه
اﻣﺮوزه ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻛﻠﻴﺪيﺗﺮﻳﻦ واﺣﺪ در ﻫﺮ ﺗﺠﺎرت ﺑﻪ ﺷﻤﺎر ﻣﻲرود. ﺑﺮ ﻫﻴﭻ ﻛﺲ ﭘﻮﺷﻴﺪه ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﻣﺸﺘﺮي از ﻣﻬﻢﺗﺮﻳﻦ داراﻳﻲﻫﺎي ﻳﻚ ﺳﺎزﻣﺎن ﺗﺠﺎري ﻗﻠﻤﺪاد ﻣﻲﺷﻮد. ﻳﻜﻲ از اﺑﺰارﻫﺎي اﻳﺠﺎد رواﺑﻂ ﺑﻠﻨﺪ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي اﺳﺘﻔﺎده از ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ راﺑﻄﻪ ﻣﻨﺪ ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ، وﻟﻲ در ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ رﻗﺎﺑﺖ ﺷﺪﻳﺪ ﺑﻴﻦ ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎي ﺗﺠﺎري، ﺗﻨﻬﺎ اﺳﺘﻔﺎده از روﻳﻜﺮد ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ راﺑﻄﻪ ﻣﻨﺪ ﻛﺎﻓﻲ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ  ﻧﻤﻲرﺳﺪ. در اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻋﻨﺎﺻﺮ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ راﺑﻄﻪ ﻣﻨﺪ را ﺑﺎ ﺗﻠﻔﻴﻖ دو ﻧﻮع  ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﻳﻌﻨﻲ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺣﺴﻲ و ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺣﻤﺎﻳﺘﻲ ﺑﺮ وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﻲ ﻗﺮار دادهاﻳﻢ. ﺗﺤﻘﻴﻖ ﺣﺎﺿﺮ ﻳﻚ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ اﺳﺖ، ﻛﻪ ﺑﻪ روش ﭘﻴﻤﺎﻳﺸﻲ اﻧﺠﺎم ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎري اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ 321 ﻧﻔﺮ از ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﻧﻚﻫﺎي اﺳﺘﺎن آذرﺑﺎﻳﺠﺎن ﻏﺮﺑﻲ ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ. از ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎي ﻋﺼﺒﻲ ﻣﺼﻨﻮﻋﻲ و رﮔﺮﺳﻴﻮن ﭼﻨﺪﮔﺎﻧﻪ و آزﻣﻮن ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﻲ ﭘﻴﺮﺳﻮن ﺑﺮاي ﺗﺠﺰﻳﻪ و ﺗﺤﻠﻴﻞ دادهﻫﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎي ﻋﺼﺒﻲ ﭼﻨﺪ ﻻﻳﻪ، ﺑﺎ ﺗﺎﺑﻊ آﻣﻮزﺷﻲ ﺗﺎﻧﮋاﻧﺖ ﻫﺎﻳﭙﺮﺑﻮﻟﻴﻚ، آﻣﻮزش داده ﺷﺪه ﺑﺎ اﻟﮕﻮرﻳﺘﻢ ﭘﻴﺶ ﺧﻮر ﺑﺮاي ﺳﺎﺧﺖ ﻣﺪل ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ، ﺑﻪ ﻛﺎر ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه اﻧﺪ. ﻧﺘﺎﻳﺞ ﻧﺸﺎن داد ﻛﻪ در ﺑﺎﻧﻚ ﺧﺼﻮﺻﻲ و دوﻟﺘﻲ ﻣﺘﻐﻴﺮﻫﺎي ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺣﺴﻲ، اﻋﺘﻤﺎد و ﺗﻌﻬﺪ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻣﺜﺒﺖ و ﻣﻌﻨﺎداري ﺑﺮ وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن دارﻧﺪ. در ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﻧﺘﺎﻳﺞ  ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪ ﻛﻪ ﺷﺒﻜﻪﻫﺎي ﻋﺼﺒﻲ ﺑﻪ ﻧﺘﺎﻳﺠﻲ دﻗﻴﻖﺗﺮ از آن ﭼﻪ ﻛﻪ در آزﻣﻮنﻫﺎي ﺳﻨﺘﻲ آﻣﺎري ﺑﻪ دﺳﺖ آﻣﺪه اﺳﺖ، دﺳﺖ ﻳﺎﻓﺘﻪ و از اﻳﻦ ﻧﻈﺮ ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ ﻗﺎﺑﻞ اﻋﺘﻤﺎد ﺑﺎﺷﺪ.

 

واژﮔﺎن ﻛﻠﻴﺪي: ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ راﺑﻄﻪ ﻣﻨﺪ، ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺣﺴﻲ، ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺣﻤﺎﻳﺘﻲ، ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎي ﻋﺼﺒﻲ ﻣﺼﻨﻮﻋﻲ، وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮي

محصولات مشابه

  • پرسشنامه استاندارد ارشد سرا

    پرسشنامه وفاداری مشتریان

    0تومان
  • پرسشنامه استاندارد ارشد سرا

    پرسشنامه وفاداری به رابطه در بازاریابی صنعتی

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﻘﺶ واﺳﻂ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﻣﺸﺘﺮي در ﺗﺄﺛﻴﺮ ارﺗﺒﺎط ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي و ﺗﺼﻮﻳﺮ ﺑﺮﻧﺪ در ﻫﺘﻞ ﻫﺎي 5 ﺳﺘﺎره ﻣﺸﻬﺪ

    0تومان
  • پرسشنامه استاندارد ارشد سرا

    پرسشنامه وفاداری مشتریان مدل فرو

    0تومان

درباره ی ما

سایت ارشد سرا مفتخر است که جهت پیش برد پژوهش و دانش مقالات و آموزشهای خود را در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهد. برخی فایلها توسط تیم ارشد سرا با مشورت اساتید محترم دانشگاههای کشور آماده و ویرایش شده تا بتوانیم بهترینها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ساماندهی

logo-samandehi

دفتر مرکزی

مشهد - شهرک غرب ( قاسم آباد ) - خیابان امامیه - امامیه 30/3 - پلاک 26
تلفن :05136621989
همراه :09216047877

مجوز

حق کپی محفوظ است - گروه طراحی وب آی آر سامانه
ﺣﻀﻮر در ﺑﺎزار از ﻧﮕﺮش ﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ و راﺑﻄﻪ آن ﻫﺎ ﺑﺎ اﻧﺘﺨﺎب ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ در ﺷﺮﮐﺖ ﻫ... ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺎﺛﻴﺮ اﻋﺘﺒﺎر ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن در ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺎﻧﻜﺪاري اﻳﺮان...
رفتن به بالا