• Rss
  • Instagram
  • Mail
  • Facebook
دفتر مرکزی : 05136621989
  • 0سبد خرید فروشگاه
ارشد سرا ( دانلود رایگان )
  • خانه
  • آموزش
    • کنکور
      • پاسخنامه و سوالات آزمون دکتری
      • تستهای تالیفی
    • مقاله نویسی
      • روش تحقیق
      • مدیریت
    • مقالات فارسی
      • موضوعات مدیریت بازرگانی
  • اخبار
    • اخبار همایش ها
    • اخبار کارشناسی ارشد
    • اخبار دکتری
  • پنل کاربری
  • راهنما
    • راهنمای دانلود
    • قوانین و مقررات
  • مرکز دانلود
    • قرارداد ها
    • طرح توجیهی
  • تماس با ما
  • جستجو
  • منو منو
در انتظار تصویر محصول
  • سئوالات و پاسخنامه آزمون دکتری
  • نمونه قرارداد
  • مجموعه موضوعات مدیریتی
  • پاورپوینت

ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻫﻤﺴﻮﻳﻲ اﺳﺘﺮاﺗﮋيﻫﺎي ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺑﺮ زﻧﺠﻴﺮه ﺗﺎﻣﻴﻦ و ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺳﺎزﻣﺎن

0تومان

ﻣﺠﻠﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ/ ﺷﻤﺎره 23 ﺗﺎﺑﺴﺘﺎن 1393

دسته: استراتژی های بازاریابی اینترنتی, عملکرد سازمان
  • توضیحات

توضیحات

ﭼﻜﻴﺪه:

ﻫﺪف از اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻫﻤﺴﻮﻳﻲ اﺳﺘﺮاﺗﮋيﻫﺎي ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺑﺮ زﻧﺠﻴﺮه ﺗﺎﻣﻴﻦ و ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ در ﮔﺮوه ﺻﻨﻌﺘﻲ اﻧﺘﺨﺎب ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ. اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ از ﻟﺤﺎظ ﻫﺪف، ﻛﺎرﺑﺮدي-  ﻋﻤﻠﻲ و از ﻧﻈﺮ ﻣﺎﻫﻴﺖ و روش ﺟﺰ ﭘﮋوﻫﺶ ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ-  ﭘﻴﻤﺎﺷﻲ از ﻧﻮع ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﻲ اﺳﺖ. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎري اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ را ﻣﺪﻳﺮان ﺳﻄﻮح ﻣﺨﺘﻠﻒ ﮔﺮوه ﺻﻨﻌﺘﻲ اﻧﺘﺨﺎب در ﺳﺎل 1391 ﺗﺸﻜﻴﻞ دادﻧﺪ و ﺗﻌﺪاد ﻧﻤﻮﻧﻪ آﻣﺎري 159 ﻧﻔﺮ ﺑﻮد ﻛﻪ ﺑﻪ روش ﻧﻤﻮﻧﻪ ﮔﻴﺮي ﺗﺼﺎدﻓﻲ ﺳﺎده اﻧﺘﺨﺎب ﺷﺪ. در اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ از ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺑﺮاي ﺟﻤﻊ آوري دادهﻫﺎ و ﺑﺮاي ﺗﺎﻳﻴﺪ رواﻳﻲ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ از ﻧﻈﺮات ﺧﺒﺮﮔﺎن و ﺑﺮاي ﺳﻨﺠﺶ ﭘﺎﻳﺎﻳﻲ از ﻧﺮم اﻓﺰار SPSS اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪ و آﻟﻔﺎي ﻛﺮوﻧﺒﺎخ ﺑﺮاﺑﺮ 0/921 ﺑﻪ دﺳﺖ آﻣﺪ.  در اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﺟﻬﺖ ﺗﺤﻠﻴﻞ دادهﻫﺎ از ﻧﺮم اﻓﺰارﻫﺎي SPSS و AMOS و ﻣﺪل ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻣﺴﻴﺮ اﺳﺘﻔﺎده ﮔﺮدﻳﺪ ﻛﻪ ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺣﺎﻛﻲ از آن اﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻴﻦ ﻫﻤﺴﻮﻳﻲ اﺳﺘﺮاﺗﮋيﻫﺎي ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺑﺎ زﻧﺠﻴﺮه ﺗﺎﻣﻴﻦ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﻜﺮد زﻧﺠﻴﺮه ﺗﺎﻣﻴﻦ راﺑﻄﻪ ﻣﺜﺒﺖ و ﻣﻌﻨﺎداري وﺟﻮد دارد. ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺑﻴﻦ ﻋﻤﻠﻜﺮد زﻧﺠﻴﺮه ﺗﺎﻣﻴﻦ ﺑﺎ ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﻢ راﺑﻄﻪ ﻣﺜﺒﺖ و ﻣﻌﻨﺎداري وﺟﻮد دارد.

 

واژﮔﺎن ﻛﻠﻴﺪي: ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ زﻧﺠﻴﺮه ﺗﺎﻣﻴﻦ، ﻫﻤﺴﻮﻳﻲ، اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ، ﻋﻤﻠﻜﺮد زﻧﺠﻴﺮه ﺗﺎﻣﻴﻦ، ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺳﺎزﻣﺎن

محصولات مشابه

  • تصویر نگهدارنده

    ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎن در ﺻﻨﻌﺖ ﭘﺘﺮوﺷﯿﻤﯽ اﯾﺮان

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ارﺗﻘﺎی ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎی ﺑﺨﺶ دوﻟﺘﯽ اﯾﺮان

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺄﺛﻴﺮ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎي ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    طﺮاﺣﯽ ﻣﺪل ﻣﻔﻬﻮﻣﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﺮاي ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎي دوﻟﺘﯽ و ﻏﯿﺮاﻧﺘﻔﺎﻋﯽ

    0تومان

درباره ی ما

سایت ارشد سرا مفتخر است که جهت پیش برد پژوهش و دانش مقالات و آموزشهای خود را در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهد. برخی فایلها توسط تیم ارشد سرا با مشورت اساتید محترم دانشگاههای کشور آماده و ویرایش شده تا بتوانیم بهترینها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ساماندهی

logo-samandehi

دفتر مرکزی

مشهد - شهرک غرب ( قاسم آباد ) - خیابان امامیه - امامیه 30/3 - پلاک 26
تلفن :05136621989
همراه :09216047877

مجوز

حق کپی محفوظ است - گروه طراحی وب آی آر سامانه
ﺗﺎﺛﻴﺮ اﻋﺘﺒﺎر ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن از دﻳﺪﮔﺎه ﺧﺮﻳﺪاران ﻟﻮازم ﺧﺎﻧﮕﻲ... ﺗﻐﻴﻴﺮات رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪه در ﭘﻲ ﺗﺤﺮﻳﻢ اﻗﺘﺼﺎدي...
رفتن به بالا