• Rss
  • Instagram
  • Mail
  • Facebook
دفتر مرکزی : 05136621989
  • 0سبد خرید فروشگاه
ارشد سرا ( دانلود رایگان )
  • خانه
  • آموزش
    • کنکور
      • پاسخنامه و سوالات آزمون دکتری
      • تستهای تالیفی
    • مقاله نویسی
      • روش تحقیق
      • مدیریت
    • مقالات فارسی
      • موضوعات مدیریت بازرگانی
  • اخبار
    • اخبار همایش ها
    • اخبار کارشناسی ارشد
    • اخبار دکتری
  • پنل کاربری
  • راهنما
    • راهنمای دانلود
    • قوانین و مقررات
  • مرکز دانلود
    • قرارداد ها
    • طرح توجیهی
  • تماس با ما
  • جستجو
  • منو منو
در انتظار تصویر محصول
  • سئوالات و پاسخنامه آزمون دکتری
  • نمونه قرارداد
  • مجموعه موضوعات مدیریتی
  • پاورپوینت

ﺑﺮرﺳﻲ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﭘﺬﻳﺮش ﺑﺎﻧﻜﺪاري اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ از ﺗﻠﻔﻴﻖ دو ﻣﺪل ﭘﺬﻳﺮش ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژي” و ﺗﺌﻮري رﻓﺘﺎر ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰي ﺷﺪه” ﺑﺎ رﻳﺴﻚ و ﺳﻮد ادراك ﺷﺪه ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪه

0تومان

ﻣﺠﻠﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ/ ﺷﻤﺎره 15 ﺗﺎﺑﺴﺘﺎن 1391

دسته: ارزش درک شده به خرید, رفتار مصرف کننده
  • توضیحات

توضیحات

ﭼﻜﻴﺪه
ﻫﺰﻳﻨﻪ  ﻫﺮ داد و ﺳﺘﺪ ﺑﻪ وﺳﻴﻠﻪ  اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﺣﺪود ﻳﻚ ﺳﻮم ﻫﺰﻳﻨﻪ اﻳﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺻﻨﺪوق دار آن را اﻧﺠﺎم ﻣﻲ دﻫﺪ. ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﻓﻦآوري ﺟﺪﻳﺪ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪه ﺗﺎ اﻓﺮاد ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ اﻣﻮر ﺑﺎﻧﻜﻲ ﺧﻮد را در ﺧﺎﻧﻪ اﻧﺠﺎم دﻫﻨﺪ. ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺎﻧﻜﺪاري ﻫﻤﻮاره در ﺑﺮاﺑﺮ ﺗﻐﻴﻴﺮات ﻧﻴﺎزﻫﺎ و ﺧﻮاﺳﺘﻪ ﻫﺎي ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن، ﺗﻐﻴﻴﺮ روﻧﺪﻫﺎي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ و ﺟﻤﻌﻴﺘﻲ، ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﻫﺎي ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژي اﻃﻼﻋﺎت، اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﻫﺎي ﻛﺎﻧﺎل ﻫﺎي ﺗﻮزﻳﻊ در ﺑﺨﺶ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟﻲ واﻛﻨﺶ ﻫﺎﻳﻲ را از ﺧﻮد ﻧﺸﺎن داده و ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﺑﺎ ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژي ﻫﻤﺮاه ﺷﺪه اﺳﺖ.
اﻣﺮوزه ﺑﺎﻧﻜﺪاري اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻳﻜﻲ از ﺧﺪﻣﺎت و ﻓﻦآوري ﻫﺎي ﻣﻬﻢ در ﺟﻮاﻣﻊ اﻣﺮوزي ﻧﻘﺶ ﻣﻬﻤﻲ دارد. اﻫﻤﻴﺖ اﻳﻦ ﻧﻘﺶ ﺑﻪ ﺣﺪي ﻣﻬﻢ اﺳﺖ ﻛﻪ زﻧﺪﮔﻲ اﻣﺮوز را ﻧﻤﻲ ﺗﻮان ﺑﺪون ﺧﺪﻣﺎت اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ ﺗﺼﻮر ﻛﺮد. در اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﺳﻌﻲ ﺷﺪه ﺗﺎ ﺑﺎ ﺑﺮرﺳﻲ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﭘﺬﻳﺮش ﺑﺎﻧﻜﺪاري اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ از  ﺗﻠﻔﻴﻖ دو ﻣﺪل ﭘﺬﻳﺮش ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژي و ﺗﺌﻮري رﻓﺘﺎر ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰي ﺷﺪه ﺑﺎ رﻳﺴﻚ و ﺳﻮد ادراك ﺷﺪه ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪه” ﺑﻪ ﺗﺤﻠﻴﻞ اﻳﻦ ﻣﻬﻢ ﭘﺮداﺧﺘﻪ ﺷﻮد. در ﺗﺤﻘﻴﻖ ﺣﺎﺿﺮ ﺟﻬﺖ ﮔﺮدآوري داده ﻫﺎ از اﺑﺰار ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺣﻀﻮري اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه اﺳﺖ و دادهﻫﺎ ﺑﺎ ﻧﺮم اﻓﺰار اس ﭘﻲ اس اس )spss( ﺗﺤﻠﻴﻞ ﺷﺪﻧﺪ.ﻧﺘﺎﻳﺞ اﻳﻦ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻧﺸﺎن ﻣﻲ دﻫﺪ ﻛﻪ ﺳﻬﻮﻟﺖ اﺳﺘﻔﺎده، ﺳﻮد ﻣﻮرد اﻧﺘﻈﺎر، ﻫﻨﺠﺎرﻫﺎي ذﻫﻨﻲ، ﻛﻨﺘﺮل رﻓﺘﺎر ادراﻛﻲ و ﺳﻮد ادراك ﺷﺪه ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻣﺜﺒﺘﻲ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ اﺳﺘﻔﺎده از ﺑﺎﻧﻜﺪاري اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ دارﻧﺪ. ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺗﻤﺎﻣﻲ ﭘﻨﺞ رﻳﺴﻚ ذﻛﺮ ﺷﺪه ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻣﻨﻔﻲ ﺑﺮ ﻧﮕﺮش اﻓﺮاد ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺑﺎﻧﻜﺪاري اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ ﻣﻲﮔﺬارﻧﺪ ﻛﻪ ﺗﺎﺛﻴﺮ رﻳﺴﻚ اﻣﻨﻴﺘﻲ از ﺑﻘﻴﻪ رﻳﺴﻚ ﻫﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮ اﺳﺖ. ﺳﻬﻮﻟﺖ اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻴﺰ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺑﻘﻴﻪ ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻣﺜﺒﺖ ﺑﻴﺸﺘﺮي ﺑﺮ ﻧﮕﺮش اﻓﺮاد ﺑﻪ ﺑﺎﻧﻜﺪاري اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ ﻣﻲ ﮔﺬارد.

 

واژﮔﺎن ﻛﻠﻴﺪي: ﺑﺎﻧﻜﺪاري اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ، ﭘﺬﻳﺮش ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژي، رﻳﺴﻚ و ﺳﻮد ادراك ﺷﺪه، ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪه، ﺗﺌﻮري رﻓﺘﺎر ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﻳﺰي ﺷﺪه

محصولات مشابه

  • تصویر نگهدارنده

    ﺑﺮرﺳﻲ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ارزﻳﺎﺑﻲ ﻧﮕﺮش ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮﻧﺪ

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﻘﺶ واﺳﻂ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﻣﺸﺘﺮي در ﺗﺄﺛﻴﺮ ارﺗﺒﺎط ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي و ﺗﺼﻮﻳﺮ ﺑﺮﻧﺪ در ﻫﺘﻞ ﻫﺎي 5 ﺳﺘﺎره ﻣﺸﻬﺪ

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪه در ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ دﻳﺠﻴﺘﺎل

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻧﻈﺮي و ﺗﺠﺮﺑﻲ ﻋﻮاﻣﻞ ﭘﻴﺶ ﺑﻴﻨﻲ ﻛﻨﻨﺪه ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺷﻔﺎﻫﻲ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن درﻣﻮرد ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎي ﻫﻮاﭘﻴﻤﺎﻳﻲ)ﻣﻮردﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺷﺮﻛﺖ ﻫﻮاﭘﻴﻤﺎﻳﻲ اﻳﺮان اﻳﺮ(

    0تومان

درباره ی ما

سایت ارشد سرا مفتخر است که جهت پیش برد پژوهش و دانش مقالات و آموزشهای خود را در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهد. برخی فایلها توسط تیم ارشد سرا با مشورت اساتید محترم دانشگاههای کشور آماده و ویرایش شده تا بتوانیم بهترینها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ساماندهی

logo-samandehi

دفتر مرکزی

مشهد - شهرک غرب ( قاسم آباد ) - خیابان امامیه - امامیه 30/3 - پلاک 26
تلفن :05136621989
همراه :09216047877

مجوز

حق کپی محفوظ است - گروه طراحی وب آی آر سامانه
وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎي ارزش آﻓﺮﻳﻦ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻫﺎي ﭘﺮداﺧﺖ ﻫﻤﺮاه از دﻳﺪﮔﺎه ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: ﺧﺪﻣﺎت ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺳ... ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺎﺛﻴﺮ اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﺗﻌﻤﻴﻢ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ ﺗﺼﻮﻳﺮ آن در ﺣﻮزه ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺗﻨﺪ ﻣﺼﺮف و ﺧﺪﻣﺎت...
رفتن به بالا