• Rss
  • Instagram
  • Mail
  • Facebook
دفتر مرکزی : 05136621989
  • 0سبد خرید فروشگاه
ارشد سرا ( دانلود رایگان )
  • خانه
  • آموزش
    • کنکور
      • پاسخنامه و سوالات آزمون دکتری
      • تستهای تالیفی
    • مقاله نویسی
      • روش تحقیق
      • مدیریت
    • مقالات فارسی
      • موضوعات مدیریت بازرگانی
  • اخبار
    • اخبار همایش ها
    • اخبار کارشناسی ارشد
    • اخبار دکتری
  • پنل کاربری
  • راهنما
    • راهنمای دانلود
    • قوانین و مقررات
  • مرکز دانلود
    • قرارداد ها
    • طرح توجیهی
  • تماس با ما
  • جستجو
  • منو منو
در انتظار تصویر محصول
  • سئوالات و پاسخنامه آزمون دکتری
  • نمونه قرارداد
  • مجموعه موضوعات مدیریتی
  • پاورپوینت

ﺑﺮرﺳﻲ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ارزﻳﺎﺑﻲ ﻧﮕﺮش ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮﻧﺪ

0تومان

مدیریت بازرگانی دوره 5 شماره 1 بهار 92

دسته: اعتبار برند, اعتماد برند, برند سازمان, تصویر برند, رفتار مصرف کننده, مقالات فارسی, موضوعات مدیریت بازرگانی
  • توضیحات

توضیحات

ﭼﻜﻴﺪه:

ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮﻧﺪ، ﻳﻚ اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﻣﺸﻬﻮر ﺑﺮاي ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎ از ﺳﺎل ﻫﺎ ﭘﻴﺶ ﺑﻮده اﺳﺖ و ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ آن واﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﭘﺬﻳﺮش و ارزﻳﺎﺑﻲ ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن از ﺗﻮﺳـﻌﻪ ﺑﺮﻧـﺪ اﺳـﺖ   ؛ درﻧﺘﻴﺠـﻪ ﻫـﺪف از اﻳـﻦ ﭘﮋوﻫﺶ، ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ و ﺑﺮرﺳﻲ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ارزﻳﺎﺑﻲ ﻧﮕﺮش ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﻻﺳﺘﻴﻚ ﺑﺎرز در ﺷﻬﺮ ﻛﺮﻣﺎن اﺳﺖ. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎري در اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ﻻﺳﺘﻴﻚ ﺑـﺎرز در ﺷـﻬﺮ ﻛﺮﻣﺎن ﺑﻮده،  ﺣﺠﻢ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺑﺮاﺑﺮ ﺑﺎ 171 ﻧﻔﺮ ﺑﻮد ﻛﻪ ﺑﺮاي ﺑﻪ دﺳﺖ آوردن آن از روش ﻧﻤﻮﻧـﻪ  ﮔﻴـﺮي ﺗﺼﺎدﻓﻲ ﺳﺎده و ﻓﺮﻣﻮل ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻧﺎﻣﺤﺪود اﺳﺘﻔﺎده ﺷـﺪه اﺳـﺖ. اﺑـﺰار ﮔـﺮد     آوري اﻃﻼﻋـﺎت در اﻳـﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﺑﻮده،  ﺑﺮاي ﭘﺎﻳﺎﻳﻲ آن از ﺿﺮﻳﺐ آﻟﻔﺎي ﻛﺮوﻧﺒﺎخ اﺳﺘﻔﺎده ﺷـﺪه اﺳـﺖ. ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ در اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﺑﺮاي ﮔﺮدآوري اﻃﻼﻋﺎت، روش ﻛﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ اي و ﻣﻴﺪاﻧﻲ ﺑﻪ ﻛﺎر ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﭘﮋوﻫﺶ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﺮاﺳﺎس ﻫﺪف ﭘﮋوﻫﺶ ﻛﺎرﺑﺮدي و ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺑﺮاﺳـﺎس ﭼﮕـﻮﻧﮕﻲ ﺑـﻪ    دﺳـﺖ آوردن داده ﻫﺎي ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز، از ﻧﻮع ﭘﮋوﻫﺶ ﻫﺎي ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ و ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﻲ اﺳﺖ. ﺑﺮاي ﺗﺠﺰﻳـﻪ  و ﺗﺤﻠﻴـﻞ داده ﻫﺎي ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ در ﺑﺨﺶ آﻣﺎر اﺳﺘﻨﺒﺎﻃﻲ از آزﻣـﻮن  ﻫـﺎي ﻛﻠﻮﻣـﻮﮔﺮوف   اﺳـﻤﻴﻨﻮف و ﺗﺤﻠﻴـﻞ ﻋﺎﻣﻠﻲ ﺗﺄﺋﻴﺪي و ﻣﺪل ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎري، ﻣﻮﺟﻮد در ﺑﺴﺘﻪ ﻫـﺎي ﻧـﺮم   اﻓـﺰاريSPSS   و LISREL اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه اﺳﺖ. ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺣﺎﻛﻲ از آن اﺳﺖ ﻛﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ، ﺗﺼﻮﻳﺮ ذﻫﻨﻲ  ﺑﺮﻧﺪ، ﺗﻨﺎﺳﺐ درك ﺷـﺪه ﺑﺮﻧﺪ، رﺿﺎﻳﺖ ﺑﺮﻧﺪ، ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ، اﻋﺘﻤﺎد ﺑﺮﻧﺪ و وﻓﺎداري ﺑﺮﻧـﺪ ﺑـﻪ   ﻃـﻮر ﻣﻌﻨـﺎداري ﺑـﺮ ارزﻳـﺎﺑﻲ ﻧﮕﺮش ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﺗﺄﺛﻴﺮﮔﺬار اﺳﺖ. اﻳﻦ درﺣﺎﻟﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺗﺄﺛﻴﺮ دو ﻋﺎﻣﻞ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ و رﺿﺎﻳﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺳﺎﻳﺮ ﻋﻮاﻣﻞ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﻮده اﺳﺖ.

 

واژه ﻫﺎي ﻛﻠﻴﺪي: ارزﻳﺎﺑﻲ ﻧﮕﺮش ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪه، ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺮﻧﺪ، ﺗﺼﻮﻳﺮ ﺑﺮﻧﺪ، ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ

محصولات مشابه

  • تصویر نگهدارنده

    ﺗﺒﻴﻴﻦ اﻟﮕﻮي اﺛﺮﺑﺨﺸﻲِ ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي دوﻟﺘﻲ اﻳﺮان ﺑﺮاﺳﺎس ﻧﻘﺶ رﻫﺒﺮي ﺧﺪﻣﺘﮕﺰار

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﻌﻬﺪ ﻋﺎﻃﻔﻲ ﭘﺰﺷﻜﺎن و ﻋﻮاﻣﻞ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ آن: ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﭘﺰﺷﻜﺎن ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ﻧﻘﺶ رﻫﺒﺮي ﻣﻌﻨﻮي در ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزي ﻛﺎرﻛﻨﺎن داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ﺑﺮرﺳﯽ ارﺗﺒﺎط ﺟﻮ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ و ﻧﻮآور ﺑﻮدن در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل ﺳﺎزي ﻣﻌﺎدﻟﻪ ﺳﺎﺧﺘﺎري

    0تومان

درباره ی ما

سایت ارشد سرا مفتخر است که جهت پیش برد پژوهش و دانش مقالات و آموزشهای خود را در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهد. برخی فایلها توسط تیم ارشد سرا با مشورت اساتید محترم دانشگاههای کشور آماده و ویرایش شده تا بتوانیم بهترینها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ساماندهی

logo-samandehi

دفتر مرکزی

مشهد - شهرک غرب ( قاسم آباد ) - خیابان امامیه - امامیه 30/3 - پلاک 26
تلفن :05136621989
همراه :09216047877

مجوز

حق کپی محفوظ است - گروه طراحی وب آی آر سامانه
ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻋﻮاﻣﻞ آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮ ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ درﺑﺨﺶ ﻧﺮم اﻓﺰاري... ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﻘﺶ ﻣﻴﺎﻧﺠﻲ اﻋﺘﻤﺎد و ﺗﻌﻬﺪﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ در راﺑﻄﻪ ﺑﻴﻦ ﻋﺪاﻟﺖ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ و رﻓﺘﺎرﻫﺎي ﺷﻬﺮوﻧﺪي ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ در ﺑ...
رفتن به بالا