• Rss
  • Instagram
  • Mail
  • Facebook
دفتر مرکزی : 05136621989
  • 0سبد خرید فروشگاه
ارشد سرا ( دانلود رایگان )
  • خانه
  • آموزش
    • کنکور
      • پاسخنامه و سوالات آزمون دکتری
      • تستهای تالیفی
    • مقاله نویسی
      • روش تحقیق
      • مدیریت
    • مقالات فارسی
      • موضوعات مدیریت بازرگانی
  • اخبار
    • اخبار همایش ها
    • اخبار کارشناسی ارشد
    • اخبار دکتری
  • پنل کاربری
  • راهنما
    • راهنمای دانلود
    • قوانین و مقررات
  • مرکز دانلود
    • قرارداد ها
    • طرح توجیهی
  • تماس با ما
  • جستجو
  • منو منو
در انتظار تصویر محصول
  • سئوالات و پاسخنامه آزمون دکتری
  • نمونه قرارداد
  • مجموعه موضوعات مدیریتی
  • پاورپوینت

اراﺋﻪ ي ﻣﺪل ﺳﻴﺎﺳﺖ ﮔﺬاري ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت اﺛﺮﺑﺨﺶ در ﺻﻨﻌﺖ ﺑﻴﻤﻪ ﺑﺎ روﻳﻜﺮد ﻧﻘﺸﻪ ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ

0تومان

مدیریت بازرگانی دوره چهار شماره 3 پاییز 93

دسته: تبلیغات متحرک, مقالات فارسی, موضوعات مدیریت بازرگانی
  • توضیحات

توضیحات

ﭼﻜﻴﺪه:

ﻳﻜﻲ از اﺻﻠﻲ ﺗﺮﻳﻦ ﻋﻮاﻣﻞ ﻋﺪم ﺗﻮﺳﻌﻪ ي ﺻﻨﻌﺖ ﺑﻴﻤﻪ در ﻛﺸـﻮر، ﻛـﺎﻓﻲ ﻧﺒـﻮدن آﮔـﺎﻫﻲ ﻣﺮدم در ﻣﻮرد ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻴﻤﻪ اﺳﺖ. از آﻧﺠﺎﻛﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻴﻤﻪ ﻋﻴﻨﻲ ﻧﻴﺴﺖ و  آﺷﻨﺎﺳﺎزي ﻣﺮدم ﺑـﺎ اﻳـﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﻧﻴﺎزﻣﻨﺪ اراﺋﻪ ي اﻃﻼﻋﺎت ﮔﺴﺘﺮده اي اﺳﺖ، ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎي ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺣﺮﻓﻪ اي ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎي ﺑﻴﻤﻪ ﺑﺮاي ﮔﺴﺘﺮش آﮔﺎﻫﻲ ﻣﺮدم ﻧﻤﻮد ﺑﺎﻻﻳﻲ ﭘﻴﺪا ﻣﻲ ﻛﻨﺪ. ﺳﻴﺎﺳﺖ ﮔﺬاري ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺗﺒﻠﻴﻐـﺎت در ﺻـﻨﻌﺖ ﺑﻴﻤﻪ، ﻣﻲﺗﻮاﻧﺪ ﺑﺎﻋﺚ اﻓﺰاﻳﺶ ﺿﺮﻳﺐ ﻧﻔﻮذ ﺑﻴﻤﻪ و درﻧﺘﻴﺠﻪ اﻓﺰاﻳﺶ اﻣﻨﻴـﺖ اﻗﺘﺼـﺎدي و اﺟﺘﻤـﺎﻋﻲ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺷﻮد. ﻫﺪف اﺻﻠﻲ اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ، ﺗﺄﻳﻴﺪ اﺟﺰاي ﻣﺪل ﺳﻴﺎﺳـﺖ  ﮔـﺬار ي ﺗﺒﻠﻴﻐـﺎت اﺛـﺮﺑﺨﺶ در ﺻﻨﻌﺖ ﺑﻴﻤﻪ ي ﻛﺸﻮر و ﺗﻌﻴﻴﻦ رواﺑﻂ ﺑﻴﻦ اﻳﻦ اﺟﺰا اﺳﺖ. ﺑﺮاي ﮔﺮدآوري دادهﻫـﺎي ﻣـﻮرد ﻧﻴـﺎز، از ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻣﻴﺪاﻧﻲ و اﺑﺰار ﭘﺮﺳﺶ ﻧﺎﻣﻪ اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺗﺠﺰﻳﻪ و ﺗﺤﻠﻴﻞ دادهﻫـﺎ و  ﺗﺄﻳﻴـﺪ اﺟﺰا و رواﺑﻂ ﻣﺪل از روشﻫﺎي ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﻲ ﭘﻴﺮﺳﻮن، ﻛﺮوﺳﻜﺎل واﻟﻴﺲ، ﻣﻘﻴﺎسﭘﺮدازي ﭼﻨﺪﺑﻌـﺪي،ﻛﻴﻮ.اي.ﭘﻲ، ﺗﺤﻠﻴﻞ ﺧﻮﺷﻪاي و ﺑﻠﻮكﺑﻨﺪي اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه اﺳﺖ. ﻧﺘﺎﻳﺞ ﭘﮋوﻫﺶ، اﺑﻌﺎد ﺷـﺶ ﮔﺎﻧـﻪ  ي ﻣﺪل ﺳﻴﺎﺳﺖ ﮔﺬاري ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت اﺛـﺮﺑﺨﺶ ﺷـﺎﻣﻞ ﺷـﺮاﻳﻂ ﻋﻠّـﻲ و     ﻣﺴـﺌﻠﻪ ﻳـﺎﺑﻲ؛ ﺗـﺪوﻳﻦ و ﺗﺼـﻮﻳﺐ ﺳﻴﺎﺳﺖﻫﺎ؛ ﺷﺮاﻳﻂ ﻣﺪاﺧﻠﻪﮔﺮ؛ ﺷﺮاﻳﻂ زﻣﻴﻨﻪاي؛ اﺟﺮاي ﺳﻴﺎﺳﺖﻫﺎ، راﻫﺒﺮدﻫﺎ و اﻗﺪاﻣﺎت؛ و ﭘﻴﺎﻣـﺪﻫﺎ و ارزﻳﺎﺑﻲ ﺳﻴﺎﺳﺖﻫﺎ را ﺗﺄﻳﻴﺪ و ﭼﮕﻮﻧﮕﻲ ارﺗﺒﺎط ﺑﻴﻦ اﺑﻌﺎد ﻣﺪل ﻧﻈـﺮي اوﻟﻴـﻪ   را ﺗـﺎ ﺣـﺪود زﻳـﺎدي اﺻﻼح و ﺗﻌﺪﻳﻞ ﻛﺮده اﺳﺖ.

 

واژه ﻫﺎي ﻛﻠﻴﺪي: ﺳﻴﺎﺳﺖ ﮔﺬاري، ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت اﺛﺮﺑﺨﺶ، ﻧﻘﺸﻪ ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ، ﺻﻨﻌﺖ ﺑﻴﻤﻪ.

محصولات مشابه

  • تصویر نگهدارنده

    ﺑﺮرﺳﯽ ارﺗﺒﺎط ﺟﻮ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ و ﻧﻮآور ﺑﻮدن در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل ﺳﺎزي ﻣﻌﺎدﻟﻪ ﺳﺎﺧﺘﺎري

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ارزﻳﺎﺑﻲ ﻛﻴﻔﻴﺖ رﻫﺒﺮي آﻣﻮزﺷﻲ ﺑﻴﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺑﻘﻴﻪاﷲ ﻋﺞ

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ﻧﻘﺶ رﻫﺒﺮي ﻣﻌﻨﻮي در ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎزي ﻛﺎرﻛﻨﺎن داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ﺗﺒﻴﻴﻦ رﻫﺒﺮي ﻣﻌﻨﻮي و راﺑﻄﻪ ي ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ رﻫﺒﺮ ﭘﻴﺮو

    0تومان

درباره ی ما

سایت ارشد سرا مفتخر است که جهت پیش برد پژوهش و دانش مقالات و آموزشهای خود را در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهد. برخی فایلها توسط تیم ارشد سرا با مشورت اساتید محترم دانشگاههای کشور آماده و ویرایش شده تا بتوانیم بهترینها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ساماندهی

logo-samandehi

دفتر مرکزی

مشهد - شهرک غرب ( قاسم آباد ) - خیابان امامیه - امامیه 30/3 - پلاک 26
تلفن :05136621989
همراه :09216047877

مجوز

حق کپی محفوظ است - گروه طراحی وب آی آر سامانه
ﺗﺤﻠﻴﻞ رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪه در اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ... ارزش درك ﺷﺪه و ﻧﮕﺮش ﻛﺎرﺑﺮان در راﺳﺘﺎي ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ...
رفتن به بالا