• Rss
  • Instagram
  • Mail
  • Facebook
دفتر مرکزی : 05136621989
  • 0سبد خرید فروشگاه
ارشد سرا ( دانلود رایگان )
  • خانه
  • آموزش
    • کنکور
      • پاسخنامه و سوالات آزمون دکتری
      • تستهای تالیفی
    • مقاله نویسی
      • روش تحقیق
      • مدیریت
    • مقالات فارسی
      • موضوعات مدیریت بازرگانی
  • اخبار
    • اخبار همایش ها
    • اخبار کارشناسی ارشد
    • اخبار دکتری
  • پنل کاربری
  • راهنما
    • راهنمای دانلود
    • قوانین و مقررات
  • مرکز دانلود
    • قرارداد ها
    • طرح توجیهی
  • تماس با ما
  • جستجو
  • منو منو
در انتظار تصویر محصول
  • سئوالات و پاسخنامه آزمون دکتری
  • نمونه قرارداد
  • مجموعه موضوعات مدیریتی
  • پاورپوینت

ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻰ ﺳﻄﺢ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺩﺍﻧﺶ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻋﻠﻮﻡ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﻰ

0تومان

ﻓﺼﻠﻨﺎﻣﻪ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎﺕ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﻲ/ ﺳﺎﻝ ﭘﻨﺠﻢ، ﺷﻤﺎﺭﺓ ﺩﻭﻡ، ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ1389

دسته: مدیریت دانش, مقالات فارسی برچسب: ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻰ ﺩﺍﻧﺶ, اﺷﺘﺮاك داﻧﺶ, ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺩﺍﻧﺶ - ﺑﻪ ﻛﺎﺭﮔﻴﺮﻯ ﺩﺍﻧﺶ
  • توضیحات

توضیحات

چکیده

ﺯﻣﻴﻨﻪ ﻭ ﻫﺪﻑ: ﺑﺎ ﺍﻫﻤﻴﺖ ﻳﺎﻓﺘﻦ ﺩﺍﻧﺶ ﺩﺭ ﻋﺼﺮ ﺣﺎﺿﺮ ﻭ ﺍﺷﺘﻴﺎﻕ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻫﺎ ﺑﺮﺍﻯ ﭘﻴﺎﺩﻩ ﺳﺎﺯﻯ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺁﻥ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺍﺑﺰﺍﺭﻯ ﺑﺮﺍﻯ ﺑﻘﺎ ﻭ ﺑﺎﻟﻨﺪﮔﻰ، ﻟﺰﻭﻡ ﺑﻪ ﻛﺎﺭﮔﻴﺮﻯ ﻣﻜﺎﻧﻴﺴﻤﻰ  ﺑﺮﺍﻯ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﺍﻳﻦ ﺗﻼﺵ ﻫﺎ ﺩﺭ ﻣﺴﻴﺮﻱ ﺩﺭﺳﺖ، ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻰ ﺳﻄﺢ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺩﺍﻧﺶ، ﭼﻨﻴﻦ ﺍﻣﻜﺎﻧﻰ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﻣﻰ ﻛﻨﺪ. ﺍﻳﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺑﻪ ﺧﺼﻮﺹ ﺑﺮﺍﻯ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻫﺎﻯ ﺩﺍﻧﺸﻰ ﻧﻈﻴﺮ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻫﺎ، ﺩﺍﺭﺍﻯ ﺍﻫﻤﻴﺖ ﺣﻴﺎﺗﻰ ﺍﺳﺖ. ﻫﺪﻑ ﺍﻳﻦ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻰ ﺳﻄﺢ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺩﺍﻧﺶ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻋﻠﻮﻡ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﻰ ﺍﺳﺖ. ﺭﻭﺵ: ﺍﻳﻦ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﺑﻪ ﺩﻭ ﺷﻴﻮﻩ ﺍﺳﻨﺎﺩﻯ ﻭ ﭘﻴﻤﺎﻳﺸﻰ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻭ ﺑﻪ ﻛﻤﻚ ﺍﺑﺰﺍﺭﻫﺎﻯ ﻓﻴﺶ ﺑﺮﺩﺍﺭﻯ ﻭ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻣﺤﻘﻖ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺁﻥ ﺟﻤﻊ ﺁﻭﺭﻱ ﮔﺮﺩﻳﺪ؛ ﺑﺮﺍﻯ ﺭﻭﺍﻳﻰ ﺍﺑﺰﺍﺭ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﺍﺯ ﻧﻘﻄﻪ ﻧﻈﺮﺍﺕ ﺍﺳﺎﺗﻴﺪ ﻣﺠﺮﺏ ﻭ ﺻﺎﺣﺒﻨﻈﺮ ﺩﺭ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺩﺍﻧﺶ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮔﺮﺩﻳﺪ؛ ﭘﺎﻳﺎﻳﻰ ﺁﻥ ﻧﻴﺰ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺿﺮﻳﺐ ﺁﻟﻔﺎﻯ ﻛﺮﻭﻧﺒﺎﺥ α=0/92)( ﻣﻮﺭﺩ ﺗﺎﻳﻴﺪ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺖ. ﺩﺍﺩﻩ ﻫﺎﻯ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺁﻣﺎﺭﻩ ﻫﺎﻯ ﺗﻮﺻﻴﻔﻰ ﻭ ﺍﺳﺘﻨﺒﺎﻃﻰ ﺁﺯﻣﻮﻥ t ﺍﺳﺘﻴﻮﺩﻧﺖ ﻭ ﻓﺮﻳﺪﻣﻦ( ﻣﻮﺭﺩ ﺗﺠﺰﻳﻪ ﻭ ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ. ﻳﺎﻓﺘﻪ ﻫﺎ: ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻋﻠﻮﻡ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﻰ ﺩﺭ ﻫﻴﭻ ﻛﺪﺍﻡ ﺍﺯ ﺍﺑﻌﺎﺩ ﺗﺸﺨﻴﺺ، ﺗﺤﺼﻴﻞ، ﺑﻪ ﻛﺎﺭﮔﻴﺮﻯ، ﺍﺷﺘﺮﺍﻙ، ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻭ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﻯ ﺩﺍﻧﺶ ﺩﺍﺭﺍﻯ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﺍﻳﺪﻩ ﺁﻝ ﻧﻴﺴﺖ. ﺑﻴﻦ ﺍﺑﻌﺎﺩ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺩﺍﻧﺶ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺑﺎ ﺳﺎﻳﺮ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻫﺎ ﻧﻴﺰ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﻫﺎﻳﻰ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ. ﻧﺘﺎﻳﺞ: ﺳﻄﺢ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺩﺍﻧﺶ ﺩﺭ ﺍﺑﻌﺎﺩ ﺷﺶ ﮔﺎﻧﻪ ﺁﻥ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻋﻠﻮﻡ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﻰ  ﺑﺎ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﻣﻄﻠﻮﺏ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺑﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﺯﻳﺎﺩﻯ ﺩﺍﺭﺩ؛ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺍﻳﻦ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺷﺮﺍﻳﻂ ﻓﻌﻠﻰ ﻭ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻧﺴﺒﻰ ﺩﺭ ﺑﻴﻦ ﺍﺑﻌﺎﺩ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺩﺍﻧﺶ،ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺗﺸﺨﻴﺺ ﺩﺍﻧﺶ ﻭ ﺿﻌﻴﻒ ﺗﺮﻳﻦ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺗﺤﺼﻴﻞ ﺩﺍﻧﺶ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻴﺎﺯ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ. ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺍﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ، ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻋﻠﻮﻡ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﻳﺰﻯ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭ ﺗﻌﺎﻣﻞ ﺑﺎ ﻣﺮﺍﻛﺰﻋﻠﻤﻰ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺗﻘﻮﻳﺖ ﺍﻳﻦ ﺍﺑﻌﺎﺩ ﺑﺎﺷﺪ.

 

ﻛﻠﻴﺪ ﻭﺍژﻩ: ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻰ ﺩﺍﻧﺶ ،ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻋﻠﻮﻡ  ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﻰ ، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺩﺍﻧﺶ – ﺑﻪ ﻛﺎﺭﮔﻴﺮﻯ ﺩﺍﻧﺶ ، ﺍﺷﺘﺮﺍﻙ ﺩﺍﻧﺶ ،ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﻯ ﺩﺍﻧﺶ ، ﺗﺸﺨﻴﺺ ﺩﺍﻧﺶ ، ﺗﺤﺼﻴﻞ ﺩﺍﻧﺶ

محصولات مشابه

  • تصویر نگهدارنده

    ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﻌﻬﺪ ﻋﺎﻃﻔﻲ ﭘﺰﺷﻜﺎن و ﻋﻮاﻣﻞ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ آن: ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﭘﺰﺷﻜﺎن ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ارﺗﻘﺎي اﻋﺘﻤﺎد ﻋﻤﻮﻣﻲ و دﻣﻮﻛﺮاﺳﻲ اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ: ﺗﺒﻴﻴﻦ ﻧﻘﺶ دوﻟﺖ اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻚ

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    پاسخگويي؛ بستري براي تقويت اعتماد عمومي

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ﺗﺒﻴﻴﻦ اﻟﮕﻮي اﺛﺮﺑﺨﺸﻲِ ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي دوﻟﺘﻲ اﻳﺮان ﺑﺮاﺳﺎس ﻧﻘﺶ رﻫﺒﺮي ﺧﺪﻣﺘﮕﺰار

    0تومان

درباره ی ما

سایت ارشد سرا مفتخر است که جهت پیش برد پژوهش و دانش مقالات و آموزشهای خود را در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهد. برخی فایلها توسط تیم ارشد سرا با مشورت اساتید محترم دانشگاههای کشور آماده و ویرایش شده تا بتوانیم بهترینها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ساماندهی

logo-samandehi

دفتر مرکزی

مشهد - شهرک غرب ( قاسم آباد ) - خیابان امامیه - امامیه 30/3 - پلاک 26
تلفن :05136621989
همراه :09216047877

مجوز

حق کپی محفوظ است - گروه طراحی وب آی آر سامانه
راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ و ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ در اداره ﮐﻞ ﺗﺮﺑﯿﺖﺑﺪﻧﯽ اﺳﺘﺎن ﺗﻬﺮان... ﺗﺤﻠﯿﻞ ارﺗﺒﺎط ﻓﺮﻫﻨﮓ ﯾﺎدﮔﯿﺮي ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ، ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻧﻮآوراﻧﻪ و اﺑﺪاع در ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻏﺬاﯾﯽ ﮐﺮﻣﺎن (ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟ...
رفتن به بالا