• Rss
  • Instagram
  • Mail
  • Facebook
دفتر مرکزی : 05136621989
  • 0سبد خرید فروشگاه
ارشد سرا ( دانلود رایگان )
  • خانه
  • آموزش
    • کنکور
      • پاسخنامه و سوالات آزمون دکتری
      • تستهای تالیفی
    • مقاله نویسی
      • روش تحقیق
      • مدیریت
    • مقالات فارسی
      • موضوعات مدیریت بازرگانی
  • اخبار
    • اخبار همایش ها
    • اخبار کارشناسی ارشد
    • اخبار دکتری
  • پنل کاربری
  • راهنما
    • راهنمای دانلود
    • قوانین و مقررات
  • مرکز دانلود
    • قرارداد ها
    • طرح توجیهی
  • تماس با ما
  • جستجو
  • منو منو
در انتظار تصویر محصول
  • سئوالات و پاسخنامه آزمون دکتری
  • نمونه قرارداد
  • مجموعه موضوعات مدیریتی
  • پاورپوینت

اﻟﮕﻮي ﯾﮑﭙﺎرﭼﻪ راﻫﺒﺮدﻫﺎي ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر و ﺗﺄﺛﯿﺮ آﻧﻬﺎ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎن

0تومان

ﻓﺼﻠﻨﺎﻣﻪ ﻋﻠﻤﯽ ـ ﭘﮋوﻫﺸﯽ
ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﻬﺒﻮد و ﺗﺤﻮل ـ ﺳﺎل ﺑﯿﺴﺖ ﯾﮑﻢ  ﺷﻤﺎره 64، ﺗﺎﺑﺴﺘﺎن 90
ﺻﻔﺤﺎت 89 ﺗﺎ 116

دسته: عملکرد سازمان, مدیریت بازرگانی برچسب: راﻫﺒﺮد ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ, راﻫﺒﺮد ﺗﻮﻟﯿﺪ, راﻫﺒﺮد ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر, رﻗﺎﺑﺖ ﭘﺬﯾﺮي, ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ راﻫﺒﺮد
  • توضیحات

توضیحات

ﭼﮑﯿﺪه

اﯾﺠﺎد ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ در ﻧﮕﺮش ﻫﺎ و اﻟﮕﻮﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻒ و اراﺋﻪ ﻣﻨﻄﻖ ﻣﺸﺘﺮك در ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﯾﮑﯽ از ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎي ﻓﺮاروي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ در دوره ﮐﻨﻮﻧﯽ اﺳﺖ. اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ اﻟﮕﻮﯾﯽ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ از راﻫﺒﺮدﻫﺎي ﺗﻮﻟﯿﺪ در ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ راﻫﺒﺮدﻫﺎي ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر و ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ را اراﺋﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺣﺎﺻﻞ از ﺗﺤﻠﯿﻞ داده ﻫﺎ، اﯾﻦ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﻣﻌﻨﺎداري در ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎن دارد. راﻫﺒﺮد اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ، ﭘﯿﻤﺎﯾﺶ اﺳﺖ ﮐﻪ از روش ﮐﻤﯽ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﺮاﺳﺎس ﻧﺘﯿﺠﻪ، ﺗﻮﺳﻌﻪ اي؛ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻫﺪف، ﺗﺒﯿﯿﻨﯽ ـ ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ؛ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﻮع داده، ﮐﻤﯽ اﺳﺖ. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎري ﺷﺎﻣﻞ ﮐﻠﯿﻪ ﻣﺪﯾﺮان ﯾﺎ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎي ﺗﻮﻟﯿﺪي ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﮐﺸﻮر اﺳﺖ. ﺑﺮاي ﺟﻤﻊ آوري اﻃﻼﻋﺎت از اﺑﺰارﻫﺎي ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ و ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪ. ﺟﻬﺖ ارزﯾﺎﺑﯽ ﻋﻤﻠﮑﺮد، ﺷﺎﺧﺺ رﺷﺪ ﻓﺮوش ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺻﻨﻌﺖ اﻧﺘﺨﺎب ﮔﺮدﯾﺪ ﻟﺬا داده ﻫﺎي ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻓﺮوش ﺷﺮﮐﺖ و ﺻﻨﺎﯾﻊ از ﺻﻮرﺗﻬﺎي ﻣﺎﻟﯽ ﺑﯿﻦ ﺳﺎﻟﻬﺎي 83 ﺗﺎ 88 ﺟﻤﻊ آوري ﮔﺮدﯾﺪ. در اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ از آﻣﺎر ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ و اﺳﺘﻨﺒﺎﻃﯽ (آزﻣﻮن ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦ ﻧﻤﻮﻧﻪﻫﺎي ﻣﺴﺘﻘﻞ، ﺗﺤﻠﯿﻞ وارﯾﺎﻧﺲ، آزﻣﻮنﻫﺎي ﺗﻌﻘﯿﺒﯽ و ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﯽ) اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه اﺳﺖ. در ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﺘﺎﯾﺞ آزﻣﻮن ﻓﺮﺿﯿﻪ ﻫﺎ، اﻟﮕﻮي ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ راﻫﺒﺮد  ﺗﻮﻟﯿﺪ را ﻣﻮرد ﺗﺎﺋﯿﺪ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺖ و ﻣﺸﺨﺺ ﮔﺮدﯾﺪ ﮐﻪ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ داراي ﺗﺮﮐﯿﺐ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ از راﻫﺒﺮدﻫﺎي ﺗﻮﻟﯿﺪ، ﮐﺴﺐ وﮐﺎر و ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ داراي ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺎﻻﺗﺮي ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
واژه ﻫﺎي ﮐﻠﯿﺪي: راﻫﺒﺮد ﺗﻮﻟﯿﺪ، ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ راﻫﺒﺮد، رﻗﺎﺑﺖ ﭘﺬﯾﺮي، راﻫﺒﺮد ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر، راﻫﺒﺮد ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ.

محصولات مشابه

  • تصویر نگهدارنده

    اوﻟﻮﯾﺖ ﺑﻨﺪي ﺳﺒﮏ ﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺮاي ارﺗﻘﺎي ﻋﻤﻠﮑﺮد ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ(ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮردي: ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي ﻫﺎي ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ ﺷﻬﺮ ﺗﺒﺮﯾﺰ)

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    درﻋﻤﻠﻜﺮد ﺧﻂ ﻣﺸﻲ ﮔﺬاري ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ(ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ در ﺳﺎزﻣﺎن ﭘﻠﻴﺲ)

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    اﻧﻌﻄﺎفﭘﺬﯾﺮي ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ و ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎن در ﺻﻨﻌﺖ ﺑﯿﻤﻪ

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    راﺑﻄﻪ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﻲ اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﺳﻄﺢ ﻛﺴﺐ وﻛﺎر و اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﻣﺎﻟﻲ ﺑﺎ ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺳﺎزﻣﺎن

    0تومان

درباره ی ما

سایت ارشد سرا مفتخر است که جهت پیش برد پژوهش و دانش مقالات و آموزشهای خود را در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهد. برخی فایلها توسط تیم ارشد سرا با مشورت اساتید محترم دانشگاههای کشور آماده و ویرایش شده تا بتوانیم بهترینها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ساماندهی

logo-samandehi

دفتر مرکزی

مشهد - شهرک غرب ( قاسم آباد ) - خیابان امامیه - امامیه 30/3 - پلاک 26
تلفن :05136621989
همراه :09216047877

مجوز

حق کپی محفوظ است - گروه طراحی وب آی آر سامانه
ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎن در ﺻﻨﻌﺖ ﭘﺘﺮوﺷﯿﻤ... اﻧﻌﻄﺎفﭘﺬﯾﺮي ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ و ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎن در ﺻﻨﻌﺖ ﺑﯿﻤﻪ...
رفتن به بالا