• Rss
  • Instagram
  • Mail
  • Facebook
دفتر مرکزی : 05136621989
  • 0سبد خرید فروشگاه
ارشد سرا ( دانلود رایگان )
  • خانه
  • آموزش
    • کنکور
      • پاسخنامه و سوالات آزمون دکتری
      • تستهای تالیفی
    • مقاله نویسی
      • روش تحقیق
      • مدیریت
    • مقالات فارسی
      • موضوعات مدیریت بازرگانی
  • اخبار
    • اخبار همایش ها
    • اخبار کارشناسی ارشد
    • اخبار دکتری
  • پنل کاربری
  • راهنما
    • راهنمای دانلود
    • قوانین و مقررات
  • مرکز دانلود
    • قرارداد ها
    • طرح توجیهی
  • تماس با ما
  • جستجو
  • منو منو
در انتظار تصویر محصول
  • سئوالات و پاسخنامه آزمون دکتری
  • نمونه قرارداد
  • مجموعه موضوعات مدیریتی
  • پاورپوینت

اوﻟﻮﯾﺖ ﺑﻨﺪي ﺳﺒﮏ ﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺮاي ارﺗﻘﺎي ﻋﻤﻠﮑﺮد ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ(ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮردي: ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي ﻫﺎي ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ ﺷﻬﺮ ﺗﺒﺮﯾﺰ)

0تومان

«ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﻬﺮه وري» ، ﺳﺎل ﻫﻔﺘﻢ  ﺷﻤﺎره 27 زﻣﺴﺘﺎن1392 ص ص 124-99

دسته: رضایت شغلی, سبک رهبری, عملکرد سازمان برچسب: اﻧﮕﯿﺰش, رﺿﺎﯾﺖ, ﺳﺒﮏ ﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ, ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﮐﺎرﮐﻨﺎن, ﻫﻤﮑﺎري
  • توضیحات

توضیحات

ﭼﮑﯿﺪه

اﻣﺮوزه ﻣﺪﯾﺮان ﺑﺎ ﮐﺴﺎﻧﯽ روﺑﺮو ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ وﻇﺎﯾﻒ ﭘﯿﭽﯿﺪه اي را ﺑﻪ ﻋﻬﺪه دارﻧﺪ و ﻧﮕﺮش ﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ درﺑﺎره اﻫﻤﯿﺖ ﻧﯿﺮوﻫﺎي ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ در ﻣﺤﯿﻂ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ دﮔﺮﮔﻮن ﺷﺪه اﺳﺖ. ﻣﺪﯾﺮي ﮐﻪ در ﻧﻘﺶ رﻫﺒﺮي ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺳﺒﮏ ﻫﺎي ﻣﺘﻔﺎوﺗﯽ را در ﻫﺪاﯾﺖ ﻧﯿﺮوي اﻧﺴﺎﻧﯽ اﻧﺘﺨﺎب ﮐﻨﺪ. از ﻃﺮﻓﯽ ﻧﮕﺮش ﻫﺎي اﻓﺮاد ﺑﺮاي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ اﻫﻤﯿﺖ زﯾﺎدي دارد زﯾﺮا اﯾﻦ ﻧﮕﺮش ﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ رﻓﺘﺎر ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ  را ﺗﺤﺖ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﻗﺮار ﻣﯽ دﻫﻨﺪ، ﺑﻪ وﯾﮋه ﻧﮕﺮش ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد و ﺗﻌﻬﺪ ﺣﺮﻓﻪ اي ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻣﺮﺑﻮط ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ.در اﯾﻦ راﺑﻄﻪ  ﯾﮑﯽ از وﻇﺎﯾﻒ ﻣﻬﻢ ﻣﺪﯾﺮان در ﺳﺎزﻣﺎنﻫﺎ، ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ اﺳﺘﻌﺪادﻫﺎي ﺑﺎﻟﻘﻮه ﮐﺎرﮐﻨﺎن و ﻓﺮاﻫﻢ ﻧﻤﻮدن زﻣﯿﻨﻪ ﻫﺎي رﺷﺪ و ﺷﮑﻮﻓﺎﯾﯽ آﻧﺎن اﺳﺖ ﮐﻪ زﻣﯿﻨﻪ ارﺗﻘﺎي ﺑﻬﺮه وري را ﻓﺮاﻫﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. در واﻗﻊ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺳﺎزﻣﺎن در ﺗﺤﻘﻖ اﻫﺪاف ﮐﻪ در ﮔﺮو ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ اﻋﻤﺎل ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و ﺳﺒﮏ ﻫﺎي ﻣﺆﺛﺮ رﻫﺒﺮي ﻣﺪﯾﺮ، ﻣﺴﺄﻟﻪ اﯾﻦ ﺑﺮرﺳﯽ ﺑﻮده اﺳﺖ. ﺑﺪﯾﻦ دﻟﯿﻞ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﻫﻤﯿﺖ و ﺿﺮورت اﯾﻦ ﺑﺮرﺳﯽ ﮐﻪ ﯾﮑﯽ از ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ در اﻓﺰاﯾﺶ ﺑﻬﺮه وري، ﺳﺒﮏ رﻫﺒﺮي ﻣﺪﯾﺮان ﺳﺎزﻣﺎن اﺳﺖ، ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺳﺒﮏ ﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺮاي ارﺗﻘﺎي ﻋﻤﻠﮑﺮد ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺑﺎ ﻣﺤﻮرﯾﺖ رﺿﺎﯾﺖ، ﻫﻤﮑﺎري و اﻧﮕﯿﺰه ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﻫﺪف اﺻﻠﯽ اﯾﻦ ﺑﺮرﺳﯽ ﺑﻮده اﺳﺖ. در اﯾﻦ راﺳﺘﺎ ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎري اﯾﻦ ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﺪﯾﺮان، ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن و ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ ﺷﻬﺮ ﺗﺒﺮﯾﺰ  ﺑﻮده ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺤﺪودﯾﺖ ﻫﺎﯾﯽ ﺑﺎ اﻧﺘﺨﺎب ﭘﻨﺞ ﻧﻤﻮﻧﻪ از اﯾﻦ ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ ﺟﻬﺖ ﺟﻤﻊ آوري اﻃﻼﻋﺎت، ﺳﺒﮏ ﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺖ. در ﻧﻬﺎﯾﺖ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺑﻪ دﺳﺖ آﻣﺪه اﻋﻤﺎل ﺳﺒﮏ ﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ اوﻟﻮﯾﺖ ﺑﻪ ﺗﻔﮑﯿﮏ ﺑﺮاي ﻫﺮ ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﻮع ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻪ ارﺗﻘﺎي ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﺪﯾﺮان، ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن و ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺎ ﻣﺤﻮرﯾﺖ رﺿﺎﯾﺖ، ﻫﻤﮑﺎري و اﻧﮕﯿﺰه ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬار ﺑﺎﺷﺪ، ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪ.

واژه ﻫﺎي ﮐﻠﯿﺪي: ﺳﺒﮏ ﻫﺎي ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ، ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﮐﺎرﮐﻨﺎن، اﻧﮕﯿﺰش، رﺿﺎﯾﺖ، ﻫﻤﮑﺎري

محصولات مشابه

  • تصویر نگهدارنده

    ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺄﺛﻴﺮ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎي ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    راﺑﻄﻪ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﻲ اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﺳﻄﺢ ﻛﺴﺐ وﻛﺎر و اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﻣﺎﻟﻲ ﺑﺎ ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺳﺎزﻣﺎن

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    اﻟﮕﻮي ﯾﮑﭙﺎرﭼﻪ راﻫﺒﺮدﻫﺎي ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر و ﺗﺄﺛﯿﺮ آﻧﻬﺎ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎن

    0تومان
  • تصویر نگهدارنده

    ارایه مدل ساختار ارتباطی بین رهبري معنوي ادراک شده با تعهد، رفتار شهروندي و عملکرد پرستاران

    0تومان

درباره ی ما

سایت ارشد سرا مفتخر است که جهت پیش برد پژوهش و دانش مقالات و آموزشهای خود را در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهد. برخی فایلها توسط تیم ارشد سرا با مشورت اساتید محترم دانشگاههای کشور آماده و ویرایش شده تا بتوانیم بهترینها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ساماندهی

logo-samandehi

دفتر مرکزی

مشهد - شهرک غرب ( قاسم آباد ) - خیابان امامیه - امامیه 30/3 - پلاک 26
تلفن :05136621989
همراه :09216047877

مجوز

حق کپی محفوظ است - گروه طراحی وب آی آر سامانه
ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﮔﺴﺘﺮش ﻋﻤﻠﮑﺮد ﮐﯿﻔﯽ روي ﻋﻮاﻣﻞ ﮐﻠﯿﺪي ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ... ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺄﺛﻴﺮ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎي ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎ...
رفتن به بالا