دانلود رایگان مقالات از پایگاه های علمی

Doi مقاله مورد نظر را وارد نمایید

سرویس دانلود کتب لاتین، استاندارد و مقالات isi به صورت کاملاً رایگان می باشد. برای دریافت کتب، استاندارد و مقالات مورد نظر خود کافیست در پایگاه های علمی بین المللی جستجو کرده و سپس  DOI مقاله  را وارد کرده و به راحتی آن را دانلود کنید.

جهت ارائه بهتر خدمات این سرویس به شما پژوهشگران عزیز منتظر نظرات و انتقادات سازنده شما هستیم.

همیشه یکی از دغدغه‌های دانشجویان و محققان ایرانی دسترسی به مقالات روز جهان بوده است. به دلیل وجود بعضی از مشکلات، خرید مقالات علمی برای بسیاری از دانشجویان و محققان کشورمان امکان‌پذیر نیست. ازاین‌رو ما در بیونت تصمیم گرفتیم قدم کوچکی دراین‌باره برداریم. سعی ما بر این است که در کمترین زمان ممکن و به‌سادگی هرچه تمام‌تر شما دوستان به مقالات موردنظر خود دسترسی داشته باشید. دانلود مقالات از بیونت بدون نیاز به ثبت‌نام یا پرداخت هزینه‌ای انجام می‌پذیرد. شما تنها نیاز به DOI مقاله موردنظرتان دارید، DOI را در کادر مربوطه وارد کرده و بر روی دکمه دریافت کلیک کنید، اکنون مقاله موردنظر شما آماده دانلود است.

DOI یا Digital Object Identifier یک استاندارد جهانی برای شناسایی و دسترسی به مقالات در محیط دیجیتال است. DOI هر مقاله، معمولاً پس از انتشار الکترونیکی آن، توسط ناشر تعریف‌شده و در صفحه اول نسخه الکترونیکی مقاله و همچنین در صفحه اینترنتی مربوط به آن مقاله درج می‌شود. شما عزیزان کافی‌ست در صفحه مقاله موردنظر خود توسط کلیدهای Ctrl و F حروف DOI را جستجو کرده و عبارت مقابل آن را در کادر زیر وارد کنید. DOI با عدد ۱۰ شروع شده و شامل یک پیشوند و پسوند است که با علامت / از هم جدا می شود. مانند:

doi: 10.1186/s13059-015-0584-6

doi: 10.1038/nature14098

doi: 10.1073/pnas.1411761112